Google, bir devri (symbian) kapatıyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Çok da tın. Saçma Google'ın saçma işleri, arama motoru olarak iş görsün yeter çok iddialı olduğu harita olayında bile zaten Nokia Maps'in yanında sönük kalıyor :D
 


esokmen

esokmen

Üye
Allah kurtarsun symbian kullananlari
 
pRime.

pRime.

Üye
başlığı gören de atlamış, sanırsın google'a symbianlı cihazlardan ulaşılamayacak. altı üstü kullanılmayan iki uygulamayı kapatmışlar adamlar. haberi yapan arkadaş belli ki çok yaratıcı başlık bulma konusunda. gereksiz bir konu 3-4 sayfa uzadı gitti.
 

erolustun

Üye
Nokia icin iyi haber. Google boyle ufak hesaplar pesinde kostuguna gore WP8'li Lumia 920'yi Google'da begenmis demek ki.
 
gkcll

gkcll

Üye
MeeGo ya tam zamanında geçmişim diyecem de bir devri kapatıyor çok ağır olmuş bu yazdıklarını adam akıllı kullanan kim var forumda cidden merak ediyorum :) çöplük şeyler bence temizlesinler iyi olur

aynen arkadaşım iyi çöplük temizlenmiş

- - - Eklendi - - -

:) :)
 

akinorta

Üye
çok fazla kullanılmayan uygulamalar rafa kaldırılmış doğru bir hamle bence
 

melgu

Üye
bence google, nokia lumia lara Yandex sponsor olunca kızdı.
 

akinorta

Üye
yandex tüm dünyada arama sağlayıcı değil. Türkiye rusya azerbaycan ve bazı asya ülkelerinde arama sağlayıcı şuan
 
rosedaled3

rosedaled3

Üye
Geçmiş olsun
 
osmanaslan1060

osmanaslan1060

Üye
google kapatsın microsoft hala açık
 
Akatsuki

Akatsuki

Üye
yakında sony ile android e geçiyorum bende. Çok sıktı artık nokia. Ne yazılım ne de uygulama desteği var. Kim ne derse desin symbian öldü
 
ferhat burak

ferhat burak

Üye
    Konu Sahibi
yakında sony ile android e geçiyorum bende. Çok sıktı artık nokia. Ne yazılım ne de uygulama desteği var. Kim ne derse desin symbian öldü


xperia ion şiddetli tavsiyemdir kardeşim.
 

ümran

Üye
anlamadığm bisey var symbıan bitince biz ne yapcz tel açılmayackmı :ehe
 
ferhat burak

ferhat burak

Üye
    Konu Sahibi
anlamadığm bisey var symbıan bitince biz ne yapcz tel açılmayackmı :ehe


açılacak tabi, bugunku gbi kullanacaksın. Sadece destek ve guncelleme olmayacak. Eskiden 6600, n70 gibi güncel olmayan eski sistem ve nokia desteği cıkmıs gibi olacak. Ve sonsuza kadar sorunsuz kullanabileceksin.
2016da eski işletim sistemi kervanına katlck.
 
artar

artar

Üye
açılacak tabi, bugunku gbi kullanacaksın. Sadece destek ve guncelleme olmayacak. Eskiden 6600, n70 gibi güncel olmayan eski sistem ve nokia desteği cıkmıs gibi olacak. Ve sonsuza kadar sorunsuz kullanabileceksin.
2016da eski işletim sistemi kervanına katlck.

gerçekten içimi ferahlattin
 
asroma7

asroma7

Üye
neredeyse çoğu kişi kullanmıyor zaten bunları aman kapatsın
 
gutihaz1

gutihaz1

Üye
harita ile gmail calissin yeter
 
rhapsodical

rhapsodical

Üye
Google haklı. symbian çok iyi olsaydı kendi araçlarını çoktan yapmıştı ..
 
memolim83

memolim83

Üye
çokta lazım degil takvıjm zaten kullanmıyor kimse dogru degil mi. Böyle haberlerle milletin moralini bozuyorlar.ben n9-lg optimus 3d-galaxy s3 kullandım eski nokia ları saymıyorum. Ve yine nokia en iyisi bence hiçbiri kamera konusunda malzeme konusunda nokia gibi degil. Ha illede android lazımsa birtane android tabletim var 1.5 çift işlemci 1gb ddr3 ram. Mali 400 grafik kartı. Yani güçlü birsey açamayacagı uygulama yok. Ama film izlemekten baska bir işe Yaramıyor.bir mobil alet üzerin de en fazla ne yapılabilirki.zaten etrafımdakilere bakıyorum 1-1.5 milyara adam android almıs sırf hava amaçlı. Ama gelin görün yüklemişler opera miniyi internete böyle kullanıyorlar. Oyun zaten oynanmıyor şarj dayanmıyor. O paraya yazık yani aynen bizde oldugu gibi kendim tabletin marketin den bakıyorum binlerce uygulama var ama vırt zırt dandik. İşe yararların benzerleri nokiada da var zaten. Yarın onun modasıda gecer. Ben nokia 603 mden memnunum. N9 da tek başına kaldı meego çok farklıydı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt