AleykümSelam Halit........... Antiİst
![]()
anti değilim mükemmel bir şehir ama yaşamak zor orda Ata farketmiş insanlardaki değişiklikleri gerçekten öyle istanbul insanı yorar
Selamünaleyküm ...
Aleykümselam Ali.Güven abi heryerde bir mazin varçok yaşayan değil çok gezen bilirmiş
![]()
sorma Yeğeenn sorma .. çok hızlı yaşadım be 
Haydarpasa yonune gidecek olan Cumhuriyet ekspresi 2. perondadir...
haydarpaşaya inen
konuşur : seni yenicem istanbul.
türk filmlerinin inanılmaz repliği 
Haydarpasa yonune gidecek olan Cumhuriyet Ekspresi 2. perondadir...

haydarpaşaya inen
konuşur : seni yenicem istanbul.
türk filmlerinin inanılmaz repliği
![]()




Soylerim Halit Haydarpasa'da inip. Videosunu ceker youtubeye koyar, sitede de paylasiriz. Sen de gel hatta, kapiyi tutarsin![]()
ben haydarpaşada tutucam bişeyi
