Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:aha: :bye2:
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:box:box:box
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben geldim kimse yok
Ohh tek başına halayda güzel oluyor...
:halay3::halay1::emoamca::halay1::emoamca::halay1::emoamca::halay1::emoamca::halay1::emoamca::halay2:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:emoamca:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
İkiye bölündük:ehe
Bi kısım Yürekte bi kısım gönülde:d:
Bazımızda hem gönülde hem yürekte:d:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sağ , sol gibi oldu :hmmm
Bir tane de ben açayım 'Dalaktasıniz veya karaciğerdesiniz' diye :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Neyse , yattım ben iyi geceler Anıl :D
 
haltie

haltie

Üye
İkiye bölündük:ehe
Bi kısım Yürekte bi kısım gönülde:d:
Bazımızda hem gönülde hem yürekte:d:

ne alakası var kardeşim orasını açıkladık zaten gönüldaşlar kim bak bikere;) benim avatar altımda hala maxi gönüldaş yazıyor amaç ayırmak olmaz hiç bir zaman bizde birlik tek mantığımız.bu iki konu içerik olarak farklı o yüzden espirisi bile yanlış.:nono: ben oraya yardımseverler derneği diye espirili bir konu açtım güven abinin lafıyla yanlış anlaşılma olmasın.zaten gönüldaşlar anlamazda en azından öyle düşünülmesin
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Kimse yokmu:D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici

ne alakası var kardeşim orasını açıkladık zaten gönüldaşlar kim bak bikere;) benim avatar altımda hala maxi gönüldaş yazıyor amaç ayırmak olmaz hiç bir zaman bizde birlik tek mantığımız.bu iki konu içerik olarak farklı o yüzden espirisi bile yanlış.:nono: ben oraya yardımseverler derneği diye espirili bir konu açtım güven abinin lafıyla yanlış anlaşılma olmasın.zaten gönüldaşlar anlamazda en azından öyle düşünülmesin

Neden ciddileşiyorsun ki?Ordaki yazış sebebimi benim kadar iyi biliyorsun.
Maksat muhabbet,onun için senin böyle düşünmen de yanlış Halit abi:)
 
haltie

haltie

Üye

Neden ciddileşiyorsun ki?Ordaki yazış sebebimi benim kadar iyi biliyorsun.
Maksat muhabbet,onun için senin böyle düşünmen de yanlış Halit abi:)

ciddileşmekten kastın sinir ise yanlış anladın sinirlenmedim ama öyle düşündün sandım.bi kişi daha dedi bunu böyle bir algının oluşması yanlış olur.ben o konuda da dedim burası farklı bir konu zaten ve rekor kırmış bir konu ve bunda benimde emeğim var hatta gönüldaşların ilk sayfasındaki fotoda bana ait :p
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Güven geldi
:aha:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:aha: yettim gari yeğenler 1-2 sayfa geri gidip geliym idare edin :sofer:
 


Üst Alt