Yok daha nelerSağ , sol gibi oldu![]()
Bir tane de ben açayım 'Dalaktasıniz veya karaciğerdesiniz' diye![]()


İkiye bölündük
Bi kısım Yürekte bi kısım gönülde
Bazımızda hem gönülde hem yürekte
ben oraya yardımseverler derneği diye espirili bir konu açtım güven abinin lafıyla yanlış anlaşılma olmasın.zaten gönüldaşlar anlamazda en azından öyle düşünülmesin
ne alakası var kardeşim orasını açıkladık zaten gönüldaşlar kim bak bikerebenim avatar altımda hala maxi gönüldaş yazıyor amaç ayırmak olmaz hiç bir zaman bizde birlik tek mantığımız.bu iki konu içerik olarak farklı o yüzden espirisi bile yanlış.
ben oraya yardımseverler derneği diye espirili bir konu açtım güven abinin lafıyla yanlış anlaşılma olmasın.zaten gönüldaşlar anlamazda en azından öyle düşünülmesin

Neyse , yattım ben iyi geceler Anıl![]()







Neden ciddileşiyorsun ki?Ordaki yazış sebebimi benim kadar iyi biliyorsun.
Maksat muhabbet,onun için senin böyle düşünmen de yanlış Halit abi
O geldiyse ben de gelirimGüven geldi![]()


Yapma abi ya, 2'ye kadar oturamam, Sabah 05:30'da Eskişehir yolcusuyumyettim gari yeğenler 1-2 sayfa geri gidip geliym idare edin
![]()


