Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
erol
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hoşbulduk Mehmet abi . Sağolasın iyiyim . Sen nasılsın ?

Valla Erol um düğünün olsun , birşeyler yaparım ben o müzikte ..
:ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;2057281' Alıntı:
Hoşbulduk Mehmet abi . Sağolasın iyiyim . Sen nasılsın ?

Valla Erol um düğünün olsun , birşeyler yaparım ben o müzikte .. :ehe
Ohoooo olmaz öyle bişeyler yaparım demekle :ehe hem sen oynarken ben sana para atacam, dolarlar havalarda uçacak yağmur olup yağacak :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Heyt be , ne oldu lan iddaadan para mı geldi ne ? :ehe Ben euro istiyorum olmaz ? :ehe

Gardaş neresi ucuzsa oraya gidiyoruk ona göre.. ? bknz : Erol repliği .. :kop:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağol Ali sizleri gördük daha iyi olduk
Haydin Erolun dügününün provasına
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Allah razı olsun , Mehmet abi . Sağolasın ..

Erol nerede çıktı hacı bu düğün işi .. Hayırlısı olsun gardaş ..
Kız nereli ? Adanadan mı , Sivastan mı ?
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
benim başım 5 yıldır bağlı ya Ali, yazda nişan yaptık, şimdi bi 4 sene sonrada düğün yaparım :D şimdiden provalara başlamak lazım :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hayırlısı olsun gardaş , ben askerden döneyim de , ondan sonra olsun da ne zaman olursa olsun işte..:)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Nadide nerdesin gel çiçeğimiz:sarıl:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Haydin Mehmet abi, Ali haydin halaya :ehe Halay başı Ali

 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Gözün aydın Erol 4 senemi bekliyeceksin:s
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Halay başı ben miyim ? Hadi canım .. :ehe
Millet yönünü şaşırır o zaman yaw .! :kop:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
4 sene bekledik, bi 4 sene daha beklerim memet abi nolacak. Hem daha 22 yaşındayım erken evlilik için:D ben böyle iyiyim elimde olsa süreklü nişanlı kalırım :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
4 sene bekledik, bi 4 sene daha beklerim memet abi nolacak. Hem daha 22 yaşındayım erken evlilik için:D ben böyle iyiyim elimde olsa süreklü nişanlı kalırım :ehe

Ben 6 ay nişanlı kaldık ben ona çok diyordum yaw 4 sene mi:s Bekarlık sultanlık diyosun yani:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Heççç.. Evlenip de ne yapacaksın be olm .. Daha 22 yaşındasın .. Rahat bir 6 senen var . Dur hele . :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;2057359' Alıntı:
Halay başı ben miyim ? Hadi canım .. :ehe
Millet yönünü şaşırır o zaman yaw .! :kop:

Götür bizi gittiğin yere Ali :ehe
m
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
tabi abi yaaa. Mesela şuan mersindeyim ablamlarda. Nişanlımda burda ablamla takılıyolar :ehe evli olsak böyle olurmu. ben işte olurdum şimdi, eşimde evde çocuk bakıyodu :ehe zaten kafama estiği zaman gider görürrüm, ne gerek var evliliğe falan :P:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
geldim mehmet ebi :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
herkese selam arkadaşlar..
 


Üst Alt