Ohoooo olmaz öyle bişeyler yaparım demekleDiaBLoS™;2057281' Alıntı:Hoşbulduk Mehmet abi . Sağolasın iyiyim . Sen nasılsın ?
Valla Erol um düğünün olsun , birşeyler yaparım ben o müzikte ..![]()
hem sen oynarken ben sana para atacam, dolarlar havalarda uçacak yağmur olup yağacak 
4 sene bekledik, bi 4 sene daha beklerim memet abi nolacak. Hem daha 22 yaşındayım erken evlilik içinben böyle iyiyim elimde olsa süreklü nişanlı kalırım
![]()
Bekarlık sultanlık diyosun yani
DiaBLoS™;2057359' Alıntı:Halay başı ben miyim ? Hadi canım ..
Millet yönünü şaşırır o zaman yaw .!![]()

Götür bizi gittiğin yere Ali
m

tabi abi yaaa. Mesela şuan mersindeyim ablamlarda. Nişanlımda burda ablamla takılıyolarevli olsak böyle olurmu. ben işte olurdum şimdi, eşimde evde çocuk bakıyodu
zaten kafama estiği zaman gider görürrüm, ne gerek var evliliğe falan
![]()

