Anıl Umut
Emekli Yönetici
Ufak bir aradan sonra geldim![]()
hoşgeldin Enes 



Ufak bir aradan sonra geldim![]()

hoşgeldin Enes
tahsilat işlerini bizim Mehmet itina ile halleder![]()

Hoş bulduk Abi , nasılsın ?![]()




10 numarayım Paşam , havam da 1500 , şükür olsun afiyetteyim
Mehmet mersodamısın![]()

Seninle aramız bozulacak..![]()
10 Numara olmuş...Profil mesajım nasıl olmuş Ata Abi kaçtı bu arada ,dayanamadı..
10 Numara olmuş...
(elinden öpüyorum yine hırgür çıkarma
)Profil mesajım nasıl olmuş
Ata Abi kaçtı bu arada ,dayanamadı..




