Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
İnş Kısa Zamanda bir iş bulursun hüseyin Benimde Çalıştıgım Fabrika Kapandı bir ara işşiz Kaldım :( şimdi bir iş buldum Haftaya Başlıcam
 


Love Prince

Love Prince

Üye
inş abi, hayırlısı olsun ne diyim :) işsizlik kötü bişey
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Hayırlısı olsun hüseyin Takma Kafana Ben gittim Kendine iyi bak
 
Love Prince

Love Prince

Üye
iyi geceler abi selametle :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Günaydın herkese
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Günaydın Abi , nasılsın ?:D
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağol kanka sen nasılsın
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Iyidir kanka :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
E e e kanka nasıl gidiyor:D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Günaydın Enes,mehmet Abi:)
Abi sapıktan ne haber?:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Okula geldim :D
Din dersine giriyorum :D
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Abdest aldın mı:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Günaydın Kardeşim :D naber ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Banamı diyon len:D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben iyiyim çok şükür.Okulu yine ektim yahu adama bak din dersinde yazıyor ben okula gitmiyorum:d:
Abi sapık vazgeçmiştir bence tak hattını sen.:ehe
Sapık da artık Hattını bilecek:naughty:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hattını bilmiyor bu sapık:d: bir sürü aşk mesajı gelıyor dışarı çıkınca açarım o hattı:D
Enes besmele çek çarpılma sonra
:D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
Günaydınlar :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben bu çocuğu bıçaklarım arkadas :off:
 


Üst Alt