Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar



TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hoş bulduk Abi , nasılsın ?:D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Profil mesajım nasıl olmuş:naughty:
Ata Abi kaçtı bu arada ,dayanamadı..:hmmm
:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Eyvallah,Bakıp görsün taklitçiler:ehe
biliyorum ziyarete geliyorlar sağolsunlar profilime:d:Gelip görürler en azından
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
vay dreee vaay vay :D 10 numara harbiden
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
vayy lele lele lelelelele:d:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlar Mustafa Furkan'ın numarasını gönderebilir misiniz Pm'den?
Yarın Eskişehir Adliyesi'ne gidiyorum da kararsız kaldım neyle gideceğim konusunda... :hmmm
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
maalesef Ata , Mustafa ' nın numarası bende yok :s
 
Love Prince

Love Prince

Üye
vuhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuu ben geldim :D herkese selamlar
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Nadideeeeee :d:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aleyküm Selam Hüseyin hoşgeldin
 


Üst Alt