Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
A.selam Erol . Eyvallah gardaş çok şükür . İş , güç valla . Uğraşıyoruz .
Sen nasılsın ?
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
tatildeyim valla kardeşim tadını çıkarıyorum, keyfim yerinde, yediklerim önümde yemediklerim mutfakta :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Aman gardaş , dikkat et kendine .. :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Ali Erol Huriş hoşgeldiniz
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hoşbulduk Mehmet abi . Teşekkür ediyorum , pmden hal hatır sorduğun için ..:oke: Allah razı olsun .
Nasılsın görüşmeyeli . ?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Ne demek Ali sizleri görmek güzel iyisiniz İnşallah
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Teşekkür ediyorum Mehmet abi . Sağol , varol ..
Nadir abi ve Güven abiye kırgın olduğumu buradan belirteyim ..

Ben çıkıyorum herkese iyi geceler , keyifli forumlar .
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Onlar pek yoğun Ali hele Nadir Hoca konuya bile gelemiyor o yüzdendir gönüldesin herzaman iyi geceler:bye2:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Selamun aleyküm ağalar :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aleyküm Selam Levent hoşgeldin
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Hoşbuldum Mehmet abi Nasıl gidiyor
 
Love Prince

Love Prince

Üye
selamün aleyküm gönüldaşlar
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Aleyküm selam hüseyin hoş geldin
 
Love Prince

Love Prince

Üye
hoşbulduk abi nasılsın?
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
iyiyim Şükür hüseyin sende iyisindir inş...
 
Love Prince

Love Prince

Üye
iyiyim çok şükür abi senin işler nasıl gidiyor?
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Sagolasın bir ara kötüydü bu aralar düzelme var Kriz Yavaş Yavaş etkilerini Kaybediyor galiba senin işlerin Nasıl gidiyor
 
Love Prince

Love Prince

Üye
evdeyim abi :D çalışmıyorum.
 


Üst Alt