Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Halit , bak Ata nasıl da anladı :aha: Wuhhuuuuuuuu :d::d:
 


haltie

haltie

Üye
demek ki kaçırmışım bişeyler :s
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
demek ki kaçırmışım bişeyler :s
"şeylerin" sorumlusu zaten sensin nasıl kaçıracaksın yahu :ehe
Ama unutmuş olabilirsin tabii :ehe
Ya da hatırlamak istemiyor olabilirsin :naughty:
Değil mi Güven :ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
demek ki kaçırmışım bişeyler :s

oyy oooyy oyyyy :sarıl: abisinin bitanesi ... dur , söylim hemen :d::d:

youtubeda videon vardı ya hani ......:ehe:ehe

--------------- Ekleme ---------------

"şeylerin" sorumlusu zaten sensin nasıl kaçıracaksın yahu :ehe
Ama unutmuş olabilirsin tabii :ehe
Ya da hatırlamak istemiyor olabilirsin :naughty:
Değil mi Güven :ehe

:oke: aynen aynen , hatırlamak istemiyor bence de :naughty:
 
haltie

haltie

Üye
ya siz varya nasıl dalga geçtiler farketmedim bak bir gün oscar alınca tören anında bağıracam sahneden işte emeğe saygı budur
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
bir Teşekkürü çok görmeyin filan :d::d:

Çıkmak zorundayım şimdi ..

Halit Ata Mehmet Nadir Nadide Mustafa Huriş Hasan vs.. Yürektesiniz :op:
 
haltie

haltie

Üye
iyi akşamlar abi:bye2:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
herkese merhaba arkadaşlar..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Merhabalar hocam:)
Nasılsın?Yoruldun tabi.
:)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eh işte biraz siz nasılsnız*
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Teşekkür ederim iyiyim
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Men gelmisem aybalam :D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hoşgelmişsen,inşallah hoşbulmuşsandır:D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hoş geldin Enes..:ehe balam..
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hoş bulmusem Kars in karlı dağlarından gelmişem bu torpaklara varmışem :ehe :ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kars'ta ne yapirsen balam?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kartopu oynamaya gittim :ehe
Neyse , nasılsın Abi :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol canım şükür ben iyiyim sen nasılsın?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:aha: ben de iyeyem
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyisen be laz uşağu..şu içen ne içiiirr?:ehe
 


Üst Alt