Çok makaraya alan adamlarız yahu herşeyi
![]()
hayatın kendisi makara Anıl ... bir çok şeyi görüp geçirdikten sonra ohhoooohhhoo
Havam 1500 , keyfim 10 numero

Ben çok eğlendim,Kardeşim geldi okuldan, yatılı kalıyor devredeyim pc yi ona biraz da o eğlensin
Kendinize iyi bakın Mehmet Abi,Güven abi tüm gönüldaşlar
Anıl gönüldesin görüşürüzHoca yerse...içki değil o bu adamın hikayesi , işten yorgun argın çıkmış eve giderken yol üzerindeki bi cafede nescafe içiyor
Mümkün müAtaya çaktırmayım
Mümkün değilYahu Güven abi imza benim elimde değil ki?Ata abi gördüğü an kaldıracaktır haberin olsun Şimdiden soğuk bir su iç üstüne inşallah tolerans gösterir


Bana mı diyorsun?yok yok sana bişi dediğim yok ki Anıl

Hoşgeldinvuhhuuuuuuuuuuuuuuu ben geldim![]()
AnaaaamBen çok eğlendim,Kardeşim geldi okuldan, yatılı kalıyor devredeyim pc yi ona biraz da o eğlensin
Kendinize iyi bakın Mehmet Abi,Güven abi tüm gönüldaşlar




Bursa'ya oyuna geldiğimde bekliyorum mutlakahoşbulduk![]()
Halit'i de seni de...Bursa'ya oyuna geldiğimde bekliyorum mutlakaHalit'i de seni de...
As Merkez'e yakın mısın?..

Ben bi engel ,mani olmazsa gelirim Ata .seni güldürücem arada alkış olmazsa sahneye çıkıp emeğe saygı diye bağırıcam bide espri olduğunda emodayı dicem![]()


kapı kenarında dur Halit , kapatmak gerekirse atlarsın 

Bursa'ya oyuna geldiğimde bekliyorum mutlakaHalit'i de seni de...
As Merkez'e yakın mısın?..
kapı kenarında dur Halit , kapatmak gerekirse atlarsın
![]()

anlamadım ama güldüm abi
oyun anında bağırcam pıreyatorrrr hadi banlasana beni burdan 
Hayır sadece en üsttekiyle en alttakibunların hepsi birden şu anki ruh halin mi![]()

Sonra da alarmın çalacak, uyanacan, hazırlanıp oyuna gelecen.Ben bi engel ,mani olmazsa gelirim Ata .seni güldürücem arada alkış olmazsa sahneye çıkıp emeğe saygı diye bağırıcam bide espri olduğunda emodayı dicem![]()
Budurkapı kenarında dur Halit , kapatmak gerekirse atlarsın





