Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Çok makaraya alan adamlarız yahu herşeyi:d:
:halay2::halay1::halay1::halay1::halay1::halay1:
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben çok eğlendim,Kardeşim geldi okuldan, yatılı kalıyor devredeyim pc yi ona biraz da o eğlensin:)
Kendinize iyi bakın Mehmet Abi,Güven abi tüm gönüldaşlar:)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
sen de kendine iyi bak Anıl :op: Teşekkür Ederim tekrar :bye2:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Ben çok eğlendim,Kardeşim geldi okuldan, yatılı kalıyor devredeyim pc yi ona biraz da o eğlensin:)
Kendinize iyi bakın Mehmet Abi,Güven abi tüm gönüldaşlar:)
:bye2: Anıl gönüldesin görüşürüz
 
Love Prince

Love Prince

Üye
vuhhuuuuuuuuuuuuuuu ben geldim:heyo2:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
içki değil o bu adamın hikayesi , işten yorgun argın çıkmış eve giderken yol üzerindeki bi cafede nescafe içiyor
Hoca yerse...
Ataya çaktırmayım
Mümkün mü :naughty:
Yahu Güven abi imza benim elimde değil ki?Ata abi gördüğü an kaldıracaktır haberin olsun Şimdiden soğuk bir su iç üstüne inşallah tolerans gösterir
Mümkün değil :D
Ama kaldırmam, uyarırım :)
1-2...3.'de kaldırıyorum ama :eller:
yok yok sana bişi dediğim yok ki Anıl
Bana mı diyorsun? :zzz:

:ehe
vuhhuuuuuuuuuuuuuuu ben geldim:heyo2:
Hoşgeldin :D
Ben çok eğlendim,Kardeşim geldi okuldan, yatılı kalıyor devredeyim pc yi ona biraz da o eğlensin:)
Kendinize iyi bakın Mehmet Abi,Güven abi tüm gönüldaşlar:)
Anaaaam :blink:
Kardeşe sahip olmak böyle bir şey herhalde!..
Ben var ya, bıçaklasalar vermem!.. Tek çocuğum ben :seytan:
Benim!..
Benim!!!
Hepsi beniiiim :seytan:

:ehe
 
Love Prince

Love Prince

Üye
hoşbulduk :D
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d::d: Ataaaa hoşgeldin :op:
 
haltie

haltie

Üye
Bursa'ya oyuna geldiğimde bekliyorum mutlaka :oke: Halit'i de seni de...
As Merkez'e yakın mısın?..

Ben bi engel ,mani olmazsa gelirim Ata .seni güldürücem arada alkış olmazsa sahneye çıkıp emeğe saygı diye bağırıcam bide espri olduğunda emodayı dicem :d:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Ben bi engel ,mani olmazsa gelirim Ata .seni güldürücem arada alkış olmazsa sahneye çıkıp emeğe saygı diye bağırıcam bide espri olduğunda emodayı dicem :d:

:d::d::d: kapı kenarında dur Halit , kapatmak gerekirse atlarsın :d::d:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
bunların hepsi birden şu anki ruh halin mi :d:
Hayır sadece en üsttekiyle en alttaki :ehe
Ortadakiler Hocanın ruh hali :ehe
Ben bi engel ,mani olmazsa gelirim Ata .seni güldürücem arada alkış olmazsa sahneye çıkıp emeğe saygı diye bağırıcam bide espri olduğunda emodayı dicem :d:
Sonra da alarmın çalacak, uyanacan, hazırlanıp oyuna gelecen.
Uslu uslu izleyecen he mi?..

:d:
kapı kenarında dur Halit , kapatmak gerekirse atlarsın
Budur :d::d::d::d::d:
 


Üst Alt