Yahu kurallara uygun olsa nolur Hocayı düşün senAnıl .. bakamadım da kurallara uygun mu imzam ama
![]()


)
İyi halt yedin![]()


bulunca ödeyince haber verecem 

Yahu kurallara uygun olsa nolur Hocayı düşün sen
Bu arada;MAX (650x150 px.) ve 150 KB.(Kilobyte)
Seninki 224px × 155px ve 22.32 KB
Yani uygun![]()

kardeşim benim bee iyiyi kurallardan yırttık da , Hocayı hiç düşünmemiştim 


Yahu Güven abi imza benim elimde değil ki?Ata abi gördüğü an kaldıracaktır haberin olsunbulunca ödeyince haber verecem
kardeşim benim bee iyiyi kurallardan yırttık da , Hocayı hiç düşünmemiştim
Wuhhuuuuuuuuuuu![]()




Abi resim gif küçültemezsin benim bildiğim, ama bir araştırayım bakayım gif nasıl bozulmadan küçültülür diyeyok yok sana bişi dediğim yok ki Anılo 5px dediğin fazlalık nasıl traşlanır
![]()

Ataya çaktırmayım![]()



224x155 dedi , dediğin gibi AnılHallettim buyur tam sınırda 150
Ama görüntü biraz çamurlu solmuş

eline sağlık + rep 







