Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Nasılsın Abi :D
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Seni gördüm daha iyi oldum, çok sevindim köpeğine :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben de çok sevindim :D
Burda yağmur var edge ile girmiyor mecburen 3g yi açtım :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Uçmak ne kelime jet gibi jet mübarek :ehe
Dünden beri düşünüyorum 2 konu bulabildim :hmmm
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
3g hemde n73 te uçuyor:hmmm
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Evet :D
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hadi ordan:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Herşey açık resimler vs vs hepsi :D Ana sayfayı 120 kb. A yüklüyor arttı baya :hmmm
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben normal mobil internet ve 6300 kullanıyorum hiç yüklemiyor:d:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Masraflar da yükseldi yaa bu ne böyle yönetim istifa yönetim istifa :ehe :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Vodafon kaç mb paket alıyosun kaç knt

--------------- Ekleme ---------------

Ben normal mobil internet ve 6300 kullanıyorum hiç yüklemiyor:d:
Maxinin wap versiyonu çıksada ordan girsek çok az yakar:eller:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
250 mb. 70 kontor :)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Yuh turkcelde 100mb 65 kntr:off:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kazık :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sayfaları 10 mesaja indirdik ya! :angry:
Siz de profilinize girin, profil ayarlarını düzenle seçeneğinden;

Mesajlarda neler gösterilsin?
Mesajlarda gösterilen Üye signatürleri, kullanıcı imzalarını görmek istemiyorsanız, gerekli ayarlamayı buradan yapabilirsiniz.
Signatürler gösterilsin
Kullanıcı Resimlerini göster (Avatar)
Grafikleri göster (Mesaja eklenmiş Resimler, Smileyler ve
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Ama o zamanda çok tuhaf oluyor Ata tarayıcı ayarlarından resimleri gösterme diyoruz sadece yazı kalıyor boşlukta hissedıyorum kendimi:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sayfalar eskiden daha iyiydi 10 olunca uğraştırıyor böyle Ata Abi :)
 


Üst Alt