Gönüldaşların Mekanı..

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ama o zamanda çok tuhaf oluyor Ata tarayıcı ayarlarından resimleri gösterme diyoruz sadece yazı kalıyor boşlukta hissedıyorum kendimi:D
Ayranım yok ama tuvalete teleferikle gideceğim diyorsun yani :hmmm
Sayfalar eskiden daha iyiydi 10 olunca uğraştırıyor böyle Ata Abi :)
Ben onu düşünmez olur muyum Enes'im :eller:
Profil ayarlarına seçenek koyduk, bende 20 olarak görünüyor sayfalar :gul:
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sayfalar eskiden daha iyiydi 10 olunca uğraştırıyor böyle Ata Abi :)
Ama işin kota tarafı bi sayfada 10 mesaj mı 20 mesajmı görmek mantıklı ayrıca 20. mesajı görmek için aşağı inene kadar tuşa bas işin yoksa
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ama işin kota tarafı bi sayfada 10 mesaj mı 20 mesajmı görmek mantıklı ayrıca 20. mesajı görmek için aşağı inene kadar tuşa bas işin yoksa
Default seçeneği 10 yaptık o yüzden.
İsteyenler ise benim gibi 20 olarak ayarlayabiliyorlar.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aman Ata böyle iyi kurban olayım değiştirmeyin:evet: ama değiştirirsenizde şeriatın kestiği parmak acımaz kabulümüzdür:D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Aman Ata böyle iyi kurban olayım değiştirmeyin:evet: ama değiştirirsenizde şeriatın kestiği parmak acımaz kabulümüzdür:D
Değiştirilse de isteyenlere 10 seçebilme ayarı koyarız merak etme :op:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Aylık paket :D

--------------- Ekleme ---------------

Tamam ben değiştireyim onu :D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
Selamlar
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:D Gönüldaşlarım Merhaba hepinize :sarıl:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Nadide Güven :op: hoşgeldiniz :sarıl:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Okuldan kaçıyoruz ohh :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hiç kızmayin hayatımı yaşayacağım :D
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Atam Gönüldaşsın tabii ki :sarıl: Mehmet sağolasın :op:

mekanı ve sizleri çok özledim .. Nadiiişşş ne iişş :d:
 


Üst Alt