3GBen de çok sevindim![]()
Burda yağmur var edge ile girmiyor mecburen 3g yi açtım![]()


ben 2 hatla resimleri micro yaptığım halde zor yetiyorHerşey açık resimler vs vs hepsiAna sayfayı 120 kb. A yüklüyor arttı baya
![]()

Maxinin wap versiyonu çıksada ordan girsek çok az yakarBen normal mobil internet ve 6300 kullanıyorum hiç yüklemiyor


Mesajlarda neler gösterilsin?
Mesajlarda gösterilen Üye signatürleri, kullanıcı imzalarını görmek istemiyorsanız, gerekli ayarlamayı buradan yapabilirsiniz.
Signatürler gösterilsin
Kullanıcı Resimlerini göster (Avatar)
Grafikleri göster (Mesaja eklenmiş Resimler, Smileyler ve
sizinki aylık değilmi

