Gold vip kasko yaptıran varmı ? İphone

Sponsorlu Bağlantılar

emozturk61

Üye
    Konu Sahibi
Gold vip kasko yaptıran varmı ? İphone
Arkadaşlar golddan ip6 aldım vip protect kasko yaptırdım telefonum çizildi şimdi tamamen kırıp götürsem yenisini alırmıyım ?
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
YASAL GARANTİ KAPSAMINDAKİ ÜRÜNLER : Müşteri hizmetleri personelinin arıza tespitinden itibaren, maksimum 1 saat içerisinde eğer ürün arızalı ise değişim yapılır. Ürünler; hizmet süresi boyunca arıza halinde herhangi bir kesinti yapılmadan fatura bedeli üzerinden işlem görecektir. Garanti kapsamında arıza halindeki değişimlerde, ürünün orijinal enerji bağlantısı ve satın alma anında yanında verilen hediye ürünler getirilmek zorundadır. Aksi durumda güncel fiyatlar üzerinden, eksik olan ürünler orijinal fiyatları üzerinden tahsil edilecektir. Ürünün yazılımsal arızaları, hizmet paketini kapsamamaktadır. Ürünün değişebilir aparatlarının ( pil, enerji bağlantıları, lens, kumanda, vs…) arızası halinde değişimi orijinal aparat ile yapılır. Orijinal aparatın olmadığı durumlarda geçici bir aparat temin edilir, en kısa sürede orijinal aparatıyla yenilenir. Ürünün kendisi değiştirilemez. Garanti kapsamındaki ürünün değişim halinde müşteri arzu ederse, yeni bir paket satın alarak değişen ürün için 1 yıl daha verilen hizmetten yararlanılabilir. Aparat değişimi halinde ise süre , eski hizmet paketinin süresi boyunca devam eder.
YASAL GARANTİ KAPSAMI DIŞINDAKİ ARIZALAR : Çarpma düşme sonucu olan kırılmalar, sıvı temasında olan arızalar, kısa devre, yüksek voltaj akımının etkisinden oluşan hasarlar ve cihazın konut içerisinden çalınması garanti kapsamına alınmıştır.(Hırsızlık Sigortası hizmeti, Anadolu Sigorta tarafından sağlanmaktadır ve yalnızca emtia sahibine ait konut içerisinde oluşacak hırsızlıklar için geçerlidir.) Bu kapsamdaki ürünler için ürün ve ek parçalarının (Adaptör, Kablo fiarj Cihazı vb. ) tam olarak teslimi halinde , teslimi takiben 15 gün içerisinde ücretsiz tamiri yapılır. Ürün tamir edilemiyor veyahut tamir bedeli ürün bedelinin %60’ın geçiyor ise, tamir yapılmaz bu durumda aşağıda belirtilen muafiyet oranları uygulanarak ürün muadili ile değiştirilir.
365 GÜN MEMNUNİYET GARANTİSİ: Sözleşmeye konu garanti paketi ile aynı faturada yer alan ürünlerden memnun kalmayan tüketici, fatura tarihinden itibaren 365 gün içerisinde olmak üzere, aşağıdaki muafiyet oranları uygulanarak, faturasında mevcut ürün ile aynı mahiyette bir kereye mahsus muadil ürün değişimi yapabilir.
PAKET KULLANIM ŞARTLARI : Sözleşmeye konu işlemler sadece; Altunizade, Bahçelievler, Levent, Kadıköy, Bursa ve Tekirdağ mağazalarında yapılabilir. Garanti hizmet paketinin geçerli olabilmesi için, hizmeti içeren ürünle işbu garanti paketi ve bedeli aynı faturada yer almak zorundadır. Aksi durumda geçerliliği yoktur. Ürünlerin, her koşulda değişimi yine aynı ürün grubu ile yapılabilir. Farklı bir ürün talep edilemez. Hizmet paketi bir kez kullanım (BİR ÜRÜN) için geçerlidir. Bir kez kullanıldıktan sonra faturada yer alsalar dahi diğer ürün grupları için kullanılamaz. 365 gün memnuniyet garantisi, veya yasal garanti kapsamı dışında arıza ( tam ziyan veya tamir yapılamaz ) durumlarında beher elektronik cihazın ödenebilir tazminat tutarı üzerinden fatura tarihinden itibaren 0-6 ay arası kullanım % 30 6-12 ay arası kullanım %40 muafiyet uygulanacaktır. / Garanti paketini ancak hizmeti satın alan kişi kullanabilir. Başka bir kişi hizmeti satın alan ile arasındaki ilişkiyi resmi kurum kararıyla açıklayamadığı sürece yararlanamaz. Gold tarafından Tüketiciye hiçbir şekilde ve hiçbir garanti paketinde nakit ödeme yapılmayacaktır. Tüketici işbu sözleşmeyle ancak Muadil ürün talebinde bulunabilir. Satın alınan tüm VIP PROTECT paketleri fatura tarihinden itibaren 1 yıl süresince kullanılabilir .
 

emozturk61

Üye
    Konu Sahibi
Bunu bende okudum sayın doğuş pertez yani özet geçersek kırıp götürdüğüm takdirde telefonun yüzde 40 bedelini ödeyip yenisini alabiliyorum dimi ?
 


Üst Alt