Haber Gmd Ye Geçsemmi

    Konu Sahibi
Gmd Ye Geçsemmi
Arkadaşlar şu an elimde lumia 520 var.şu Facebook ve bildirimlerin berbatlığı beni delirtiyor.araştırdım gmd ye geçmeye karar verdim.en iyisinden elimden çıkarmaya çalışcam lumiayı üstüne parayla gmd alıcam ? Fikirleriniz nedir napsam ? Bide peder aşırı Nokia fanı nasıl halletcem (
 
Peder bir şey derse "parasını ben veriyorum" de. GMD'ye gelince... Ben GMD almaktansa Motorola Moto G alırdım. Kamerası ve ekranı dışında GMD ile yarışır. Ama markadan kazanıyor =)
 
    Konu Sahibi
adam cins abi senin benim param yok hepimizin parası var der
 
O zaman madem baban Nokia fanı, gidin en iyi Nokia'yı alın gelin. Lumia 1520'den bahsediyorum.
 
    Konu Sahibi
yok öyle değil alcaksa illa Nokia alcak telefon alcaz mesela batarya kısmına iki vuruyor karpuz seçer gibi sonra Nokia daha kaliteli diyor hey allahım
 
Tepkiler: n000k ve GuiTaRisT111

0MG90

Üye
Telefonun yaşla ne ilgisi var anlamadım
 

LimePie

Üye
geçersen iyi olur gmd iyi bir cihaz tavsiye ederim
 
    Konu Sahibi
şöyle anlatıyım pedere yuk olmak istemiyorum. En fazla 600 Tl veririm ben vi telefona en azından kendim meslek sahibi olıncaya kadarikinci el lumia 520 kaç eder sizcr çizik filan yok sadece kapak biraz kotu oda değiştirilir
 

Invoke

Üye
Telefonun yaşla ne ilgisi var anlamadım

Gerek yok diyor 600liralık cihazda işimi görür diyor, at kadar cihazla okula gitmeyim diyor.
Kapak ne kadar kötü cihazın kaç aylık?Bu arada bence de geç gmdye.Baba da senin baban, sen bilirsin nasıl ikna edeceğini.
 

Buğra

Admin
Elbette geçebilirsiniz hatta bugün bir kaç saat önce yeni güncelleme geldi cihazımıza
 
Tepkiler: n000k ve Invoke
    Konu Sahibi
Cihaz 3-4 aylık kapağın içindeki tırnaklardan Bi kırık herhalde bazen tutmuyor çok bastırınca biraz oynuyor
 

0MG90

Üye
Gerek yok diyor 600liralık cihazda işimi görür diyor, at kadar cihazla okula gitmeyim diyor.

Kapak ne kadar kötü cihazın kaç aylık?Bu arada bence de geç gmdye.Baba da senin baban, sen bilirsin nasıl ikna edeceğini.
evet anlayabildim sağol =P=P
Cihaz 3-4 aylık kapağın içindeki tırnaklardan Bi kırık herhalde bazen tutmuyor çok bastırınca biraz oynuyor
kaça aldıysan 100 lira düşür koy gittigidiyor a alırlar kesin
 
    Konu Sahibi
bide gmd beni kaç yıl götürür ? Pek oyun oynamam anca subway filan
 

0MG90

Üye
Düzgün kullanırsan baya bi gider
 
    Konu Sahibi
oyun istesem almazdım başta ne biliyim Microsoft filan olunca gaza gelmiştim yoksa l520 yerine xperia u alcaktımbu n11.com da 589 tl tmiş doğrumu acep