byAndroid
Üye
Aynen öyleO kadar büyütülecek sorun yok aynen hocam. Neyse şu %96 sorunu da bitse tamamdır![]()
tasarım da hoş hani güzel oturuyor eleAynen öyleO kadar büyütülecek sorun yok aynen hocam. Neyse şu %96 sorunu da bitse tamamdır![]()
tasarım da hoş hani güzel oturuyor eleRAM kullanmasaymış süper değil miXperia Z3 kullanan arkadaşım Sony tarafından verilen android 6 beta saf aosp ROM kurdu ve boş RAM 2.7gb idi![]()

Zaten 3gb ram 2.7 olarak gözüküyor o telefonda öyle değil mi nasıl olmuş oXperia Z3 kullanan arkadaşım Sony tarafından verilen android 6 beta saf aosp ROM kurdu ve boş RAM 2.7gb idi![]()

Yok 2.7 gözükmüyor total ramZaten 3gb ram 2.7 olarak gözüküyor o telefonda öyle değil mi nasıl olmuş o![]()
hocamYa zaten saf Android te ram sorunu yok
Yani 5.1.1 de öyle onun önce si olabilir![]()

O zaman kötüymüş muhakkak düzelirYok 2.7 gözükmüyor total ram
.Sjxjjdjxjss hepsini kullandım diyebilirim ama şuan android one varhocam
General Mobile Android One 4G,Samsung Galaxy S İ9000, GM Discovery, Samsung S3 Mini İ8190, Huawei Ascend G610, Zenfone 6
bunların hepsini şuan kullanıyor musunuz ? zor olmuyor mu taşıması yav![]()
hocam yakın da sizin telefon listeniz benim profili geçerSjxjjdjxjss hepsini kullandım diyebilirim ama şuan android one var

Hocam baya deneyim vardır sizde.Sjxjjdjxjss hepsini kullandım diyebilirim ama şuan android one var

Bende öyle dedim ama daha doğru olur.Başlığı GM 4G veya Android One şeklinde yapsanız daha uygun olur. Büyük ihtimalle bu ay sonunda veya Ekim başında en geç ortasında alırsınız.

Arkadaşlar isteğiniz yapılmıştır. ,)) Marshmallow u. Otg desteği de gelirmi acabaBende öyle dedim ama daha doğru olur.![]()
sanmam. bu arada tapatalktan girilmiyor foruma sizde de öyle miArkadaşlar isteğiniz yapılmıştır. ,)) Marshmallow u. Otg desteği de gelirmi acaba
Düzeldi sonundasanmam. bu arada tapatalktan girilmiyor foruma sizde de öyle mi
Google uygulaması guncelleyince menü alta kayiyoŞu 6.0 ı merakla bekliyorum 4g kulanıcısı olarak.
Facede gm bişeyler güncelledik falan diyodu hiç bişey anlamadım
Evt daha iyi daha güzel google ile en iyisiDaha iyi oldu ya alta doğru
