Glaxy S2 mi Glaxy Nexus Mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Nexus, Google ın direk güncelleme verdiği bir seri. Yazılımlar Nexus'a uygun olarak geliştirilip diğer cihazlara uygulanıyor.
S2 ise Samsung un yazılım düzenlemeleri ile piyasaya sunulan bir cihaz.
Yazılım Nexus tarafından daha verimli kullanıldığından kağıt üzerinde S2 daha güçlü görünse dahi pratikte Nexus daha performanslı ve stabil olacaktır.

Nexus 4.2.1 yazılımına geçmiş iken S2 4.1.2 yi almaya çalışıyor.
Android bir cihaz alıyorsan ve biraz meraklı isen kesinlikle efsane serilerden tercih etmelisin. Bknz. Sgs i9000, Galaxy Nexus S, Galaxy Nexus gibi seriler özellikle xda tarafından en çok desteklenen cihazlardandır. Şuan S3 te kullanıma sunulmayan 4.2.1 yazılımını 1 ay hatta daha uzun süredir bu saydığım cihazlar kullanıyor :) S2 ise 4.1.2 yazılımını yeni alıyor.

Xda nın yazılım desteğinin Nexus tarafında olması bile tercih sebebidir.
Sağolsunlar öyle yazılımlar çıkartıyorlar ki, Sgs i S3 ile kapıştırabilecek derecede iyileştiriyorlar diyebilirim :) Ayrıca arada 150-200 TL gibi bir fiyat farkı da söz konusu. Nexus daha ucuz iken alınır bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: yunusmaxicepp ve ~N.A.W.Y~


PriZm

PriZm

Üye
Nexus, Google ın direk güncelleme verdiği bir seri. Yazılımlar Nexus'a uygun olarak geliştirilip diğer cihazlara uygulanıyor.
S2 ise Samsung un yazılım düzenlemeleri ile piyasaya sunulan bir cihaz.
Yazılım Nexus tarafından daha verimli kullanıldığından kağıt üzerinde S2 daha güçlü görünse dahi pratikte Nexus daha performanslı ve stabil olacaktır.

Nexus 4.2.1 yazılımına geçmiş iken S2 4.1.2 yi almaya çalışıyor.
Android bir cihaz alıyorsan ve biraz meraklı isen kesinlikle efsane serilerden tercih etmelisin. Bknz. Sgs i9000, Galaxy Nexus S, Galaxy Nexus gibi seriler özellikle xda tarafından en çok desteklenen cihazlardandır. Şuan S3 te kullanıma sunulmayan 4.2.1 yazılımını 1 ay hatta daha uzun süredir bu saydığım cihazlar kullanıyor :) S2 ise 4.1.2 yazılımını yeni alıyor.

Xda nın yazılım desteğinin Nexus tarafında olması bile tercih sebebidir.
Sağolsunlar öyle yazılımlar çıkartıyorlar ki, Sgs i S3 ile kapıştırabilecek derecede iyileştiriyorlar diyebilirim :) Ayrıca arada 150-200 TL gibi bir fiyat farkı da söz konusu. Nexus daha ucuz iken alınır bence.
aynen.

özellikle şu videoları gördükçe telefonumu daha çok seviyorum :)

[video=youtube;8RS3UIKiFdQ]http://www.youtube.com/watch?v=8RS3UIKiFdQ[/video]
[video=youtube;wflb3m5_lNo]http://www.youtube.com/watch?v=wflb3m5_lNo[/video]
[video=youtube;S8GA1Qj35uI]http://www.youtube.com/watch?v=S8GA1Qj35uI[/video]
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Galaxy Nexus a 4.2.1 güncellemesini nasil yaparim ...
 
erhank98

erhank98

Üye
Ne konuda fark? O siteler kullanici gözündende bakmaz olaya. Birini bir eline digerini diger eline alan insan (boyut sorun degilse) kolay kolay s2 secemez
tamam dostum sen haklısın
 
yunusmaxicepp

yunusmaxicepp

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle galaxy nexus diyorum ben yorum yapan emeği gecen arkadaşlara cok tesekur ederim

galaxy nexus aldim s2 filan hikaye :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
  • Beğen
Tepkiler: yunusmaxicepp
erhank98

erhank98

Üye
Şimdi konuya bir açıklık getireyim madem
Zaten S2si olan S2 al, Nexusu olan Nexus al diyor demekki forumda daha çok Nexus kullanıcısı var.
S2 kullanıcısı olmak bir ayrıcalıktır diyerekten iyi akşamlar :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Şimdi konuya bir açıklık getireyim madem
Zaten S2si olan S2 al, Nexusu olan Nexus al diyor demekki forumda daha çok Nexus kullanıcısı var.
S2 kullanıcısı olmak bir ayrıcalıktır diyerekten iyi akşamlar :D

:hmmm
 
ka_za

ka_za

Üye
Şimdi konuya bir açıklık getireyim madem
Zaten S2si olan S2 al, Nexusu olan Nexus al diyor demekki forumda daha çok Nexus kullanıcısı var.
S2 kullanıcısı olmak bir ayrıcalıktır diyerekten iyi akşamlar :D

Gel oylama yapalim s2 hertürlü coktur ama satip s3 alan cok niye çünkü yetersiz. Nexus alan bir kere alir parası çok degilse tam kullanir ve cihazin kalitesini görüncede arkasindadır
 
  • Beğen
Tepkiler: yunusmaxicepp
erhank98

erhank98

Üye
Gel oylama yapalim s2 hertürlü coktur ama satip s3 alan cok niye çünkü yetersiz. Nexus alan bir kere alir parası çok degilse tam kullanir ve cihazin kalitesini görüncede arkasindadır
tartışmaya girmek istemiyorum sana göre öyleyse öyledir.:islik
eyvallah
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
hem kamerasıda daha iyi s2nin
 

maddock

Üye
Slm. Ben 999 tl mediamarktan nexus aldım. Daha önce s2 kullanmıştım fakat nexus kullanıp arkadaşlardaki s2 ye tekrar baktım ve neticede ekran çözünürlüğü bile s2 nin baya bi geri kalmış teknoloji olduğunu gördüm. Tamam s2 kağıt üstünde iyi ama nexus performans olarak s3 bile geride bırakan bir cihaz, benim için s3 teki ekstra yazılımlar önemsiz, zaten kişiselleştirilebilen bir yazılım kullanıyoruz. F/P olarak da her türlü NEXUS derim... Ayrıca arkadaş s2 kamerası daha iyi demiş, ama yanılıyor. Çünkü ace bile oda ışığında s2 den daha iyi fotoğraf çekiyor. Ben iki telefonuda kullandım ayrıca nexus exmor sensöre sahip megapixel değil lens ve diğer kullanılan parçalar önemlidir.....
 
Ulubeyli64

Ulubeyli64

Üye
Kardeş sen Boş ver LG Nexus 4 al adam s3 le kapışıyor
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
nexus
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt