Satılık Gir Bir Bak Telefona Sonra Karar Ver .:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Gir Bir Bak Telefona Sonra Karar Ver .:)
s.aleyküm. htc mytouch 4g slide marka telefonum var. özelliklerine internetten bakabilirsiniz. başlıca özellikleri:

1.2 ghz çift çekirdek işlemci.

768 mb RAM

8.0 megapixel full HD Kamera


asphalt 8 i denemedim ama gt racing 2 gibi ağır oyunu hiç kasmadan oynuyorum. tel rootlu ama rom u ile oynanmamıştir.

fiyatı 350 lira. aynı telefonun 2.elini 500 den aşağı bulamazsınız.


buyrun buda fotoğraf link i

 


0MG90

0MG90

Üye
link açılmıyor ana sayfa açılıyor.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
4un6si

4un6si

Üye
GT racing 2 videosu isterim. açıkçası şaşırdım kasmadan çalıştırdığına
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: 4un6si
4un6si

4un6si

Üye
hocam konuyu uzatmak istemiyorum ama heralde 2.3.4 te kalmıştı cihaz . siz rom vb yüklediniz mi
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
hocam konuyu uzatmak istemiyorum ama heralde 2.3.4 te kalmıştı cihaz . siz rom vb yüklediniz mi
hayır herhangi bir rom yüklemedim. Neden inanmak istemiyorsunuz anlamadım ki :)
 
Invoke

Invoke

Üye
hocam konuyu uzatmak istemiyorum ama heralde 2.3.4 te kalmıştı cihaz . siz rom vb yüklediniz mi

Cihazda Adreno 220 Gpu var, asphalt 8, gt racing 2 vb çalıştırması normal. Yalnız desteksiz bir cihaz, T-mobile için üretilmiş sanırım, şu t20ler t40lar gibi düşünün. Alan kişi her kimse xdadan iyi bir rom bulup düzgün bir aosp rom kurarsa çok iyi performans alabilir.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Cihazda Adreno 220 Gpu var, asphalt 8, gt racing 2 vb çalıştırması normal. Yalnız desteksiz bir cihaz, T-mobile için üretilmiş sanırım, şu t20ler t40lar gibi düşünün. Alan kişi her kimse xdadan iyi bir rom bulup düzgün bir aosp rom kurarsa çok iyi performans alabilir.
telefondan anlayan bir başka oluyor arkadaş .. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
4un6si

4un6si

Üye
inanmama durumu YOK almayı düşünüyordum da siz biliyorsunuzdur diye sordum . tasarımı daha hoş olsaydı keşke o zaman kesinlikle alırdım ama hala listemde.

BU ARADA telefon bilgim yeterlidir sadece satın alma işlemlerinde tedirginim symbian(701) telefonum elimde patlayınca böyle oldu galiba (symbian ölmeyeydi iyiydi )

adreno 220 ve çift çekirdek 1.2 Ghz "bu ekran çözünürlüğüne" yeterli , ekran zaten 3.7 inç sorun olmaz

bence 3.5 le 4.2 arası ideal , 4.7 maximum olmalı ,zamanında 4.3 inçlik HTC Desire HD e büyük deniyordu ....

Bi de son olarak aklıma takılan sorun 768 mb ram biraz sıkıyor muydu yoksa iyi mi ?sattığınız fiyata göre zaten iyi de genel olarak soruyorum
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Yok hocam iyiydi. Dediğiniz gibi zaten bu fiyat aralığında daha iyisini bulabileceginiz i zannetmiyorum. Ki bu telefonun aynısı sahibinden.com da 450 liradan başlıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 4un6si
4un6si

4un6si

Üye
G2 niz hayırlı olsun bu arada
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Satış tamamlandığı icin :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt