General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

black.37

Üye
bi arkadaşımdada gördüm aynı şekilde biraz kasma var ondada discovery var
 


Ramatata

Ramatata

Üye
Ben yükledim yüklediğim gibi sildim çok kasiyordu ilginç tarafı Batman yüklü sıfır kasma
 

black.37

Üye
bizim telefonlar acayip bazısında kasmıo bende kasıo işin ilginç olan tarafı yüklemeden önce telefona format attım oyun kasmasın die ama kastı
 
calypso16

calypso16

Üye
Bende önceden beri mesaj yazmak için dokunduğunda algılamıyor 3-4kez dokunursa açılıyor.bu sorun var bugün de Avea çekim gücü full ama birini aradığımda kapanıyor hemen
 
calypso16

calypso16

Üye
FIFA 14 yukledim apkmaniadan açiliyor.ama türkçe değil play'den yukleyeyim dedim cihazınız ile uyumlu değil diyor
 
loneely42

loneely42

Üye
Arkadaşlar merhaba son guncellemeden sonra "optimize et" butonuna basinca 1 dk sonra RAM i bosaltiyor eskiden 5 sn yede optimize ediyordu neden olabilir acaba???
 

serhat71_71

Üye
bende storeOID açılmıyor
 
calypso16

calypso16

Üye
Başka bir forumdan ya da buradan okudum.kurduğumuz bir program oyun vb uygulamaları kaldirirken uygulamalardan durdur- verileri sil sonra kaldır diye okudum.bana mantıklı geldi.daha önce direk kaldırıyordum ben ama dosyaları kalıyordu.
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
Başka bir forumdan ya da buradan okudum.kurduğumuz bir program oyun vb uygulamaları kaldirirken uygulamalardan durdur- verileri sil sonra kaldır diye okudum.bana mantıklı geldi.daha önce direk kaldırıyordum ben ama dosyaları kalıyordu.
clean master kur uygulama kaldırdıktan sonra direk kalıntıları silerarkadaşlar general mobile ile ilgili bir forum sitesi kurdum siteye konu yazacak arkadaşlar arıyorum site tutarsa com alan adıda alacam gönüllü olanlar özel mesajla ulaşabilir.
 

someone.

Üye
arkadaşlar daha önce bi yerde okuyup yapmıştım fakat telefonumu formatlayınca gitti ayarım, telefonumda mesela menu geçişleri veya bi klasör açma hızını hiçbi program yüklemeden bi kaç kodla hızlandırmıştım.bundan haberi olan var mı acaba
 
calypso16

calypso16

Üye
Uygulamalardaki diğer deki VPN kullanan var mı?
 

kapadokyalıusta

Üye
arkadaşlar dr web virüs buldu hiç bir şekilde silinmiyor bunu nasıl silerim bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Multiwindow özelliği olan rom varmı ?
 

wadddd

Üye
Benim telde reklam çıkıyo onu nasıl kapatırız
 

06Nurettin

Üye
bu telefonun şarj soketindeki bozulma malzemenin kalitesiz oluşundan vede bu garanti kapsamına girmiyormuş öylemi ben bunu bile bile aldım daha yeni bugün eğerki bozulursa vede teknik servise götürdüğümde garanti kapsamına girmiyor derlerse ,zira çom sinirliyimde orada neler olabileceğini ben bile tahmin edemiyorum..Allah korusun..
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
calypso16

calypso16

Üye
telefonu formatladım bütün programları 32gblık sd karta taşımıştım uygulamalarda gözükmüyor ne yapmam lazım
sd kartta bütün data ve obb dosyaları duruyor
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
telefonu formatladım bütün programları 32gblık sd karta taşımıştım uygulamalarda gözükmüyor ne yapmam lazım
sd kartta bütün data ve obb dosyaları duruyor
Yeniden yukleyeceksin. Sd karta program tasiyinca tamamı taşınmaz. O yüzden bence karta da formatı bas temiz temiz kur.
 


Üst Alt