General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



COJR3

COJR3

Üye
Ben yeni farkettim bir yazı okumuştum artık rootlamadan greenify yukleyin falan diye.
Framaroot'u kur gitsin tek tıkla rootlama yaparsın. Sonra istediğin gibi arındır telefonunu çöplükten. Yinede herşeye rağmen GM discovery'nin android'i piyasadaki en temiz ve külfetsiz romlardan..
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Dün şarj aleti takılıyken telefon yere düştü 1m civarı ve şarj soketi büyük bi ihtimal yerinden oynadı şimdi kabloyu ittirmeden şarj olmuyor garantiye vermeyeceğim telefoncular yapabilirmi ve sağlam olurmu ?
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Dün şarj aleti takılıyken telefon yere düştü 1m civarı ve şarj soketi büyük bi ihtimal yerinden oynadı şimdi kabloyu ittirmeden şarj olmuyor garantiye vermeyeceğim telefoncular yapabilirmi ve sağlam olurmu ?
Garanti ücretsiz yapıyor diye bi muhabbet dönüyordu ?
 
heathrow

heathrow

Üye
Ccihaost: 6840520' Alıntı:
Dün şarj aleti takılıyken telefon yere düştü 1m civarı ve şarj soketi büyük bi ihtimal yerinden oynadı şimdi kabloyu ittirmeden şarj olmuyor garantiye vermeyeceğim telefoncular yapabilirmi ve sağlam olurmu ?
Telefoncular ekranı yapabiliyorlar. Şarj socket'ini de yaparlar gibime geliyor. Telefoncuya yaptırırsan garantiden çıkar. Servise verirsen 1 ay beklersin.


Hayır garanti 50 lira talep ediyor. Ücretsiz yapmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Telefoncular ekranı yapabiliyorlar. Şarj socket'ini de yaparlar gibime geliyor. Telefoncuya yaptırırsan garantiden çıkar. Servise verirsen 1 ay beklersin.


Hayır garanti 50 lira talep ediyor. Ücretsiz yapmıyor.
Aynen...
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
O zaman telefoncuda yaptırayım 1 ay uzun bi süre ve 50 tl istiyolarmış :/
 
heathrow

heathrow

Üye
Aslında bu kronik bir sorun. Sadece sizin yaşadığınız bir problem değil. Ücretsiz yapmaları gerekir ama ücret alıyorlar.
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
kardeş bence telpaya gönder eger ücret isterlerse tüketici heyetine git şikayet et böyle böyle nazik kullandım telefonu gene bozuldu gibisinden ondan 2hafta içerisinde bi sonuca ulaşırlar ki bu senin aleyhine olur telpanın kuyrugu sıkışır bedava yaptırırsın yada bak gönder telpaya eger 50tl ücret isterlerse biraz çirkeflik yap ara telpayı (facebookta gruptaki 5 -10 arkadaş böyle yapmış) ücreti 50tlden 20tlye indiren olmuş bedava yaptıranda :D
 
heathrow

heathrow

Üye
İnternette bazı platformlarda kutudan çıkan şarj aletini kullanmamayı öneriyorlar. Samsung vs. şarj aleti kullanmayı tavsiye ediyorlar. Çünkü kutudan çıkan şarj aleti zor giriyor, zor çıkıyor. Saçmalık yani :)
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
benim problem telefonla alakalı değil şarj aleti takılıyken yere düşünce oluştu
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
beyler hiç güncelleme ile ilgili konuşmuyoz 5. güncelleme bu hafta android 4.4 ise nisanda geliyormuş :D
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Gmyse yapar evet verir güncelleme :ehe
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
yarın güncelleme gelecek :D
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
sonunda launcher degişecek kamera flaşı düzelecek bildirim ışıgı özelligi gelecek bide güncellemede çift tıkla uyandırmada olabilir lg g2 deki gibi yarını iple çekiyorum :D
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Çift tık yok diye biliyorum ama
 

hakan aydogar

Üye
Belki bi sürpriz olabilir
 


Üst Alt