General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

calypso16

calypso16

Üye
gittigidiyorda buldum birinde kılıf+2 adet ekran koruyucu + kalem var 20tl civari
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67


calypso16

calypso16

Üye
Tabiki
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Çoğu yerde var da pencere özelliklerini destekliyor mu ki bizim cihaz hadi arama neyse de üstteki saat, son arama falan
 
mahzunikaya

mahzunikaya

Üye
:artist:
 

zorrah

Üye
İki gündür telefondan kablosuz ağa baglanamiyorum bağlantı sürekli kopuyor neden böyle oluyor bilen var mi
 
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
Arkadaşlar sizler için süpriz bir rom yapıyorum, ne arayüz kullandığını duyunca şaşıracaksınız? Açıklama talep fazlalığına göre söylenecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
n000k

n000k

Üye
güncelleme ne zaman gelecek yaw??
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer
n000k

n000k

Üye
Arkadaşlar sizler için süpriz bir rom yapıyorum, ne arayüz kullandığını duyunca şaşıracaksınız? Açıklama talep fazlalığına göre söylenecektir.
valla dostum romla işim yok şuan. orjinal kullanmaya çalışıyorum. çünkü romlarda sıkıntı çıkıyor.. peki ne arayüz kullandınki? herşey tam çalışıyormu?
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
valla dostum romla işim yok şuan. orjinal kullanmaya çalışıyorum. çünkü romlarda sıkıntı çıkıyor.. peki ne arayüz kullandınki? herşey tam çalışıyormu?
Tmm, açıklıyorum, arayüz Miui V5, Ram kullanımı Stok'dan düşük ve hâlâ beta aşamasındayım son ayarlarım var ve herşey iyi çalışıyor.
 
n000k

n000k

Üye
Tmm, açıklıyorum, arayüz Miui V5, Ram kullanımı Stok'dan düşük ve hâlâ beta aşamasındayım son ayarlarım var ve herşey iyi çalışıyor.
herşey derken diğer rom yorumlarını okuyorum yükleyenlerinde bir tane tam tamına çalışan bir rom yok yani. yanlış anlama sadece gözlemlerimi söylüyorum :) sen bi yayınla root yapanlar elbet yükler dayanamaz, yorumları ordan alırız :D bende daha el değmemiş kullanıyorum telimi :D yeni gelin :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
herşey derken diğer rom yorumlarını okuyorum yükleyenlerinde bir tane tam tamına çalışan bir rom yok yani. yanlış anlama sadece gözlemlerimi söylüyorum :) sen bi yayınla root yapanlar elbet yükler dayanamaz, yorumları ordan alırız :D bende daha el değmemiş kullanıyorum telimi :D yeni gelin :sirit:
Zaten benimki de Rom'suz ve Root'suz, benim rom'lara hasta arkadaş var, onun telefonu üzerinde deniyorum, onun katkısı da sayılır bu yüzden rom'da. :ehe
Bir de Miui V5 daha Discovery için çıkaran yayınlayan yok, ben bir ilkim belki de yani.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
n000k

n000k

Üye
hadi hayırlısı dostum bakalım ne olacak.. :) kolay gelsin
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer

zorrah

Üye
Zaten benimki de Rom'suz ve Root'suz, benim rom'lara hasta arkadaş var, onun telefonu üzerinde deniyorum, onun katkısı da sayılır bu yüzden rom'da. :ehe
Bir de Miui V5 daha Discovery için çıkaran yayınlayan yok, ben bir ilkim belki de yani.
Rootsuz derken nasıl yani
 
COJR3

COJR3

Üye
Screenshot alabilirmiyiz :) Merak ettik
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Arkadaşlar sizler için süpriz bir rom yapıyorum, ne arayüz kullandığını duyunca şaşıracaksınız? Açıklama talep fazlalığına göre söylenecektir.
müdür yayınlarsın inceler herkes seven yükelr burda merak ettik ne o ne olur yayınla gibi yorumlar beklemen yanlış olur. romunu tamamla yayınla yorum yaparız :oke:ben sayfaya çok geriden bakmışım pardon :D
 


Üst Alt