warsofwon
Üye
gione elife e7 bu. Etiket çaktı gMobileXiaomi mi3 bu ya vay be sonunda geldi Turkiyeye
gione elife e7 bu. Etiket çaktı gMobileXiaomi mi3 bu ya vay be sonunda geldi Turkiyeye
Gm pazar payında 1. Oluyormuş.Sizce samsungu yıkarmı bu![]()
evet benzemesi normal çünkü arayüz android değil .Hadi ya ben arayuzu miui ye benzetmistim
Son 3aya bakıldığında öyle.Gm pazar payında 1. Oluyormuş.
Inşallah böyle devam ederler de biz de uygun fiyata doğrudürüst donanımlı telrfon alabiliriz.Xiaomi mi3 bu ya vay be sonunda geldi Turkiyeye
Keşke olsaydı. 
Keşke. Buradan kazanacak yine bizim ülkemiz.Son 3aya bakıldığında öyle.Inşallah böyle devam ederler de biz de uygun fiyata doğrudürüst donanımlı telrfon alabiliriz.
Gm pazar payında 1. Oluyormuş.

Kronik ve sık görülebilir sorunlar da olmasa daha güzel olur.eee telefonlar güzel ve ucuz bir ayarsızlıkta yok bence baya bi birinciliği kaybetmez![]()
Telefonun sadece siyah ve beyaz rengi gelecekmis.

Lacivert ve sari guzeldi ama alacak olsam gene beyaz alirdimYeterli.![]()

Sonra @Nextman şov başlasınSiyah =P
Sırayla yazak mı böyle![]()

