Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar



jailbroken

jailbroken

Üye
Hadi ya ben arayuzu miui ye benzetmistim
 
KD1907

KD1907

Üye
Yuh ya gerçekten harika bi telefon olmuş. Hemde çok ucuz. GM uçmuş resmen :D
 

by-pegasus

Üye
Sizce samsungu yıkarmı bu :)
 
maktama

maktama

Üye
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
Türe

Türe

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve .caner.
tufless

tufless

Üye
Muhtemel bu telefondada kronik bi sorun çıkıcak.. Bakalım ne olacak
 
Kerim.

Kerim.

Üye
    Konu Sahibi
Telefonun sadece siyah ve beyaz rengi gelecekmis.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Beyaz iyidir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kerim.
dejavu178

dejavu178

Üye
bende beyaz düşünüyodum zaten:D
 
Invoke

Invoke

Üye
Siyah =P :D

Sırayla yazak mı böyle :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Burda kimi alıyoruz ona bakayım ben :polis:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve 0MG90


Üst Alt