Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar



monteboy

monteboy

Üye
s3 satıp bunu almaya çalışıcam 300 tl bi en az lazım lite versiyonu için fakat telefon mükemmel görünüyor sarı veya yeşil renginden almayı düşünüyorum umarım olursa
 
Uhops

Uhops

Üye
Hepsi muhteşem bence. Bu tip köşeli tasarımlar renkli olunca süper oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve warsofwon
0MG90

0MG90

Üye
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve warsofwon
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Yinede tasarım konusunda pek göze batacak şekilde güzel bir tasarımı yok.
Karalamak gibi olmasın ama bence performans ile tasarım zıt kutuplar. Performans arttıkça görsellik düşüyor. :D
 
warsofwon

warsofwon

Üye
Off lacivert fenaymış :D

2.2 değil 2.5 ghz... Elite ile Elite Lite arasında işlemci farkı yok. Sadece RAM ve ROM farkı var. Ayrıca 4G ikisinde de olacaktır.
Neye göre bukadar emin konusuyosun kardes bi siteden gormussun konusuyosun ikisininde rami sebeke bandi islemcisi ayni olacak ayni inc olacak fakat lite olacak :blink::kotu:
 
0MG90

0MG90

Üye
Neye göre bukadar emin konusuyosun kardes bi siteden gormussun konusuyosun ikisininde rami sebeke bandi islemcisi ayni olacak ayni inc olacak fakat lite olacak :blink::kotu:
Aynı telefonu aynı özelliklerle neden Lite versiyonunu çıkarsınlar? Lite 2gb ram 16gb hafızalı çıkacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
warsofwon

warsofwon

Üye
Yarbayım iyi okuyun bende onu diyorum :S
 
tufless

tufless

Üye
Sarıyla lacivertte ayrı bi güzel duruyolar orda.
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
Anil-D

Anil-D

Üye
mavi siyah
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
he tamam
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Neye göre bukadar emin konusuyosun kardes bi siteden gormussun konusuyosun ikisininde rami sebeke bandi islemcisi ayni olacak ayni inc olacak fakat lite olacak :blink::kotu:

Sen CEO musun kardeş? Gayet eminim iki model arasındaki tek fark RAM ve ROM olacak. Başka değişen bir şey yok. :)
 
warsofwon

warsofwon

Üye
Sen CEO musun kardeş? Gayet eminim iki model arasındaki tek fark RAM ve ROM olacak. Başka değişen bir şey yok. :)
bu söylediklerini bitek sen söylüyorsun . Senin dışında benim düşüncemde olan daha çok insan var biraz daha dikkatli düşün kardeş herşey aynı ram düşük diye 200-400tl düşermi . Ben araştıkrdım ve ac versiyon yani elit 2.5ghz ac olmayan yani lite diye beklenen 2.2ghz ve elitde 3gb ram 1gb ekran kartı var . Litede 4g olması çok saçma olur ekranda aynı boyda , öyle değilmi? :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Lite modeli saçma olmuş, mini olsun diyenler, hala tek fark ram ve rom farkı mı diyenler, bakın hele.

GM bu cihazı kendisi üretmiyor. Elife E7 diye hali hazırda bir model var zaten. Onu Türkiye'ye getiriyorlar. Arkadaki yazıları değiştiriyorlar, yazılımı değiştiriyorlar, güzel bir fiyatla bize sunuyorlar. Yani adamın minisini yapma gibi bir lüksü yok. Bu cihazın orijinali zaten iki farklı şekilde çıktı. 16GB ve 32GB lık versiyon olmak üzere geri kalan her şey aynı. GMde aynı şekilde iki versiyonu da getirmiş 16GB olana Lite demiş. Adamların biz bunun minisini yapalım demek gibi bir lüksü yok. Büyük bulanlar ya Diskavri 2'ye ya da başka markalara yönelecekler.​
Yinede tasarım konusunda pek göze batacak şekilde güzel bir tasarımı yok.
Karalamak gibi olmasın ama bence performans ile tasarım zıt kutuplar. Performans arttıkça görsellik düşüyor. :D

Bence süper duruyor cihazın tasarımı. Göreceli bir kavram tabi kişiye göre değişiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, FeLonieS ve warsofwon
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
bu söylediklerini bitek sen söylüyorsun . Senin dışında benim düşüncemde olan daha çok insan var biraz daha dikkatli düşün kardeş herşey aynı ram düşük diye 200-400tl düşermi . Ben araştıkrdım ve ac versiyon yani elit 2.5ghz ac olmayan yani lite diye beklenen 2.2ghz ve elitde 3gb ram 1gb ekran kartı var . Litede 4g olması çok saçma olur ekranda aynı boyda , öyle değilmi? :)

Tek ben söylemiyorum kardeş. Açıklama yapmama gerek kalmadı bak üstte @-qarapapaq- yapmış gerekli açıklamayı.
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
warsofwon

warsofwon

Üye
kardeş bak o da benim gibi modeli küçültemezler demiş ve tek değişikliğin olmasıyla gelecek olan cihaz lite olabildi diyelim bu şekilde bence boşyere lite ismini vermiş olurlar ,diğer markalarda olduğu gibi 16gb/32gb ayırsalar daha iyi olur . Ama benim bahsettiğim Ac ve Ac olmayan versiyon arasında ghz ,ram ve şebeke bandı değişiyor belkide fikir ayrılığına düşmemizin sebebi benim AC olana elit olmayana Lite dememdir :) Ac olmayan lite diye çıkmayabilir. Bu yüzden tartışıyoruz sanırım :)lite diye beklenen demişim yukarıda zaten :)
 


Üst Alt