Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar



Invoke

Invoke

Üye
Peki bu değişikliklerin performans konusunda büyük etkisi olur mu ?

1GB ram çok büyük fark değil aslında sonuçta 2GB yeterli bir miktar ama önemli olan hafıza bence. Çünkü hafıza kartı desteği yok bu sebeple Elit öne çıkıyor 32GB dahili hafıza ile.
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
1GB ram çok büyük fark değil aslında sonuçta 2GB yeterli bir miktar ama önemli olan hafıza bence. Çünkü hafıza kartı desteği yok bu sebeple Elit öne çıkıyor 32GB dahili hafıza ile.
3 gb ram en az 3-4 yil goturur.1100 gibi bir giris yaparsa tam bir f/p canavari olur.Yani simdi elite varken normal gmd2 almakta biraz garip.Aralarindaki fiyat farki en fazla 250 falan olur zalnimca.
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
warsofwon

warsofwon

Üye
arkadaşlar ne d2 ne de lite arka planda kalıcak d1den memnun olanlar fiyat da d2de ucuz olursa onu tercih edecektir . Lite ise elit çok yüksek düzeyde bir telefon yani hem oyun hem sosyal hemde medya yönünden herşeyi karşılıyor . Soru şu , neden elit değilde küçük farkla lite modeli olmasın derseniz nedeni şu adam discovery2 ve 1in tasarımını sevmemiştir 100-200tl aşağı fiyata elitin tasarımıyla aynı herşeyi aynı sadece ramı 2 gb ghzi 2.2 olan modelini alırım o neyime yetmez diyecektir. Ekranın küçültülmesine gelirsek böyle birşey mümkün görülmüyor çünkü modelin yapımcısı GMobile değil ki Gione markası ve elife e7nin küçük modeli bulunmuyor, ekran küçültmek kolay iş olmasa gerek daha batarya yükselcekmi belli değil. Elit litenin alınmasının sebebi düşük paraya aynı modelin aynı şekilde güçlüsünü almak olabilir düşünsenize 100-200tl az fiyata sadece 0.3ghz düşük 1gb ram düşük modeli alıyorsun 2gbram zaten gayet iyi :) lite tercih edilecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Ama sadece hafıza ile ram azaltıp lite sürüm çıkarması bence biraz saçma kullanıcı isteklerini karşılayan bir mini modeli olmalı, lite denince samsungun çıkardığı mini gibi telefon olması lazım özellikleki ebatı açısından, yoksa 200 300 tl fark olup 32 gb yerine 16 gbyi kimse almaz. Ancak ebatı büyük gelir ben kullanamam der lite modeli ebatı farklı olur onu alan olur.
Ben bu görüşteyim yanlış düşünüyor olabilirim belki ama...
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
warsofwon

warsofwon

Üye
3 gb ram en az 3-4 yil goturur.1100 gibi bir giris yaparsa tam bir f/p canavari olur.Yani simdi elite varken normal gmd2 almakta biraz garip.Aralarindaki fiyat farki en fazla 250 falan olur zalnimca.
250den fazla olacaktır lite arasında 100-200olmaıdır ac versiyon elit 1199tlye kadar çıkması bekleniyor inş yakında kur düşerse firmada sunacaktır piyasaya. Onu bekliyorlar
GM Discovery Elite'in özellikleri neler olacak?
  • 2.5GHz 4 Çekirdek Snapdragon 800ac İşlemci,
  • Adreno 550MHz Adreno 330 GPU,
  • 3GB Sistem belleği / 32GB ROM,
  • 5,5" fu ll HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran,
  • 16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera,
  • 2500mAh Batarya,
  • Wifi, Bluetoth 4.0, GPS – Glonass.
General Mobile Discovery Elite Lite'ın özellikleri:
  • 2.5GHz 4 Çekirdek Snapdragon 800ac İşlemci,
  • Adreno 550MHz Adreno 330 GPU,
  • 2GB Sistem belleği / 16GB ROM,
  • 5,5" fu ll HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran,
  • 16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera,
  • 2500mAh Batarya,
  • Wifi, Bluetoth 4.0, GPS – Glonass.
  • Bilgiler 10line.net ten alıntıdır.
Arkadaşlar elite lite , Elite modeline göre boyutları biraz daha küçük olmıcak mıydı ? Ben bir kaç video da okuduğum yazılarda böyle duydum ve okudum. Burda iki modelinde 5.5" olduğu söyleniyor. Burda bir yanlışlık var mı ?
litenin ghzi 2.2 ve 4g yokıps ejran olmaması artık sorun kabul edilmemeli yeni kullanılan ekran teknolojisi gayet iyi .güneş ışığı etki etmiyor
 
Uhops

Uhops

Üye
GM hangi renkleri üretir?
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90, .caner. ve warsofwon
enterneoll

enterneoll

Üye
bence gelmiyecek gelirsede bu fiyattan geliceğini sanmıyorum ama umarım gelir bende bi tane alıcam siyah olanından :D
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Mavi çok hoş duruyor. Çünkü telefonun dışı işe temasının rengi aynı gibi. Tıpki Windows phone li cihazlar gibi. O yüzden çok hoş olmuş :)
 
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
siyah fenaa
 
tufless

tufless

Üye
3 gb ram en az 3-4 yil goturur.1100 gibi bir giris yaparsa tam bir f/p canavari olur.Yani simdi elite varken normal gmd2 almakta biraz garip.Aralarindaki fiyat farki en fazla 250 falan olur zalnimca.
Ben 250 olcağını sanmıyorum. Muhtemelen 350 civarlarında olur
 
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
olabilir yani kesinlesmis birsey degil.
 
tufless

tufless

Üye
Tabi herşey kurlara bağlı. Normal seviyelere düştüğü zaman hemen piyasaya sürülür bence. Çünkü feci bir rağbet var şimdiden. Bence piyasaya sürüldüğü zaman stok sıkıntısı yine olabilir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: warsofwon
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
tabikide :)
 


Üst Alt