Tavsiye General Mobile 4G Android One Root %100 oluyor

Sponsorlu Bağlantılar

ozkan331

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile 4G Android One Root %100 oluyor
Vatan millete hayırlı olsun :) Wondershare MobileGO programı ile android one rootlanıyor ve SuperSu olarak telefonu kullanmaya başlayabiliyoruz :)
Program linki resimlerin altındadır. :) Yalnız geriye almak istersek nasıl olacağını keşfedemedim :)


Program Linki :)
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter


Emre

Üye
:tşk:
 

Franzen245

Üye
:tşk:
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Eline sağlık
Peki pc olmadan frama ve benzeri ile denediniz mi . Tabiki önce süper su süper user tolbox root cheker bunlar olmalı
 
SHS

SHS

Üye
vay iyimiş :)
 
MrSlime

MrSlime

Üye
Olmadı :(
 
yaytas

yaytas

Üye
kardeş iroot yükleyeek kolayca yapabilirsin sanıyorum pc ne yükle driverları kur geliştirici seçeneklerinden hata ayıklamayı aç ve sahte konumlara izin ver pc de görüncek direk root tuşuna bas telefon kapanıp açılcak rootlancak ancak superuser degil kinguser olarak geliyor bi farkı yok iki adette saçma program geliyor kaldır diyorsun onlar gidiyor
 
MrSlime

MrSlime

Üye
kardeş iroot yükleyeek kolayca yapabilirsin sanıyorum pc ne yükle driverları kur geliştirici seçeneklerinden hata ayıklamayı aç ve sahte konumlara izin ver pc de görüncek direk root tuşuna bas telefon kapanıp açılcak rootlancak ancak superuser degil kinguser olarak geliyor bi farkı yok iki adette saçma program geliyor kaldır diyorsun onlar gidiyor
sağol hocam yarin denicem cok program denedjm ama olmadi :(
Denedim çince bişey sanırım root bastım tel kapanıp açıldı ve her programda olduğu gibi "ROOT FAİLED"... :(
Bir daha deniyeyim dedim tel kitlendi şu an waiting for device diyor
 
  • Beğen
Tepkiler: yaytas
yaytas

yaytas

Üye
sağol hocam yarin denicem cok program denedjm ama olmadi :(
Denedim çince bişey sanırım root bastım tel kapanıp açıldı ve her programda olduğu gibi "ROOT FAİLED"... :(
Bir daha deniyeyim dedim tel kitlendi şu an waiting for device diyor
android hata ayıklamayı açtınmı ve sahte konumlara izin verdin mi?
 
MrSlime

MrSlime

Üye
evet :/
sonuçlar olumsuz hep nerede yanlış yapıyorum anlamadım
root atmadan önce başka yapmam gereken bisey mi var bilmediğim ?
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Bu program artık çalışmıyor bende anlatamıyorum herhalde . Birisi arkadaşa recoeryren subin.zip dosyasıyla root dosyasını flashlamasını anlatsın. O olacaktır.
 
Rygebin

Rygebin

Üye
evet :/
sonuçlar olumsuz hep nerede yanlış yapıyorum anlamadım
root atmadan önce başka yapmam gereken bisey mi var bilmediğim ?
Artık çalışmıyor bu programlar anlamıyor musunuz? Sizin tek yapacağiniz şey paylaştigim linkten root kismini yapmak stock romdan da recovery kismina kadar islemi yapmak okuyunca bitevek yapacaksiniz zaten neden kolaya kaçıyorsunuz?
 
MrSlime

MrSlime

Üye
Hocam androidde yeni sayılırım dediklerinizden hiç bir şey anlamıyorum :(
 
Rygebin

Rygebin

Üye
android hata ayıklamayı açtınmı ve sahte konumlara izin verdin mi?
Yok hocam artık olmuyor bu yöntem zaten mevcut bir yöntem var arkadaş yapamıyor onu. Çalışan bir yöntem.
 
MrSlime

MrSlime

Üye
Kaan hocam dediğinizi deniyeyim bir yapabilirsem yazarım sonuçları teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: kaankulahli
Rygebin

Rygebin

Üye
Hocam rahatsız ediyorum bu saatte ama hangi adımları uygulayacağım şimdi ben ?

Karışık demeyin başka çareniz yok okuyup yapın ben bunu tek tek yazmaya uğraştıysam biraz da siz okumaya gayret edin lütfen.


1-O linkteki Cwm Recoveryi indiriyorsunuz

2- Onu bir dosyaya at8yorsunuz

3-Telefona o konudaki subin.zip dosyasını indirip sd carda atıyorsun

3- O linkte paylaştığım driverları minimal ve fastboot yazıyor indiriyor kuruyorsun

4- Bilgisayarda O attığın dosyada shifte basılı tutup sağ tıka basıyorsun orada komut penceresinde aç çıkacak basıyorsun

5Telefonun ayarlarina giriyorsun derleme numarasina 5 kez basip geri gidiyorsun gelistirici secenekleri aciliyor oradan Oem kilidini ve hata ayiklama modunu açıyorsun

Telefonu kapatıyorsun power ve ses açma tuşuna "general mobile" yazana kadar bekliyorsun. Gelen ekranda komut yok yazacak power tusuna basili tutarken bir kez ses açma tusuna basiyorsun oradan tuşlarla "reboot to bootloader a basıyorsun

7- Telefonu bilgisayara takıyorsun

8+Komut ekranina geri döndük oraya " fastboot boot recovery-cwm.img yazıyorsun. Ve CWm recoveryi geliyor tuşlarla flash zip yazan bölüme basıyorsun sd cardttan subin.zipe basıyorsun ve kuruyor kapa aç rootladın bu kadar..
 
  • Beğen
Tepkiler: jgtnamdg
MrSlime

MrSlime

Üye
Hocam çok çok teşekkür ederim kolay bir anlatım yaptın benim için teşekkürler
Allah razı olsun hocam hallettim çok teşekkürler ^^
 


Üst Alt