Programın çoğu insan için calculate yazan kısmı yeterli zaten. ötekiler profesyoneller için. benim de işime yaramıyor açıkçası diğer kısımları. ben asıl kendim formül girip sonra da değerleri yazarak hesaplama yapabileceğim birşey arıyorum.
bu yapar zaten mesela ne yapmak istiyorsun kombinasyonu söyleyeyim

rica ederim ben teşekkürşer ederimTeşekkürşer ...
keşke ama yok öyle bir imkan maalesef. En azında sürekli hesap makinası taşımasın dediğin gibi. hepsi var bunda zaten fazlasıyla hattaEyvaLLAh kardeş.Keşke sınavda Telefon acmak serbest olsa.o kocaman casio yu Tasımak zorunda KaLmasaktesekkur ederim. super paylasım. (:
tesekkürler kirve
----------Eklendi @ 00:50:35 ---------- Yazıldı @ 00:50:08 ----------
gerci benim hesap makinesine ihtiyacım yok ama![]()

