jensonbutton44
Üye
Garantide İşlemi Biten Telefonu Geri Almak...
S.a arkadaşlar telefonu garantiye yollama aşamasında ve garantideki aşamasında bana çok yardımcı oldunuz bunun için teşekkür edeyim öncelikle Telefonumu yaklaşık 1 ay once garantiye kargo ile gonderdim çok şukur
| Durum | İşlemler tamamlandı (Teslim alınabilir) Şeklinde bildirmişler.Ancak etiler genpa istanbul'un diğer ucunda gidip almak yerine tekrar bana kargo ile göndermeleri için nasıl bir işlem yapmam gerekiyor.Tekrar teşekkürler. İyi geceler.. |

