hasim38
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ordaki ahlaksız yazmamış o hatayı dememe rağmenDeğişim olacağını sanmıyorum tamir edilip gönderilir.
Yazınızda "Fakat ordakinin yazmadığı sim hatası hala devam ediyor" demişsiniz. Servis formunda sorunun sim okumaması yazılı değil miydi yani?
Keşke formu alırken kontrol etseydiniz. Hem şuan tekrar gönderince aynı hatadan ikinci kez gönderilmiş olurdu ve 3.sünde değişim hakkınız başlardı. Geçmiş olsun tekrar gönderin siz bu sefer kesinlikle yazdırın ve formu kontrol edin, kolay gelsin.Ordaki ahlaksız yazmamış o hatayı dememe rağmen
Yok bu sefer direk teleservise yollayacağım Nokia yı aradım onlar direk yollayın dediKeşke formu alırken kontrol etseydiniz. Hem şuan tekrar gönderince aynı hatadan ikinci kez gönderilmiş olurdu ve 3.sünde değişim hakkınız başlardı. Geçmiş olsun tekrar gönderin siz bu sefer kesinlikle yazdırın ve formu kontrol edin, kolay gelsin.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburaya girin ve cihazı nasıl göndereceğiniz hakkında bilgi alın. (Garanti belgesini, kutuyu ve daha önceki tamir edildi ise ilgili evrakları ekleyin pakete)
(Kargoyla yolluyorsunuz onlarda cihazı teslim alıyor.)
Cihazın tamir süreci sisteme giriş yapana kadar bekliyor. Kayıt oluşunca 1 hafta - 1aylık süre içinde tamir etmeye edip cihazı geri kargoyla (ödemeyi sana kitliyorlar) gönderiyorlar.
Cihaz kontrolünü de ana sayfada yapabiliyorsunuz.
Cihazı gönderirken aklınız da olan tüm sorunları (aşırı ısınma, bataryanın hızlı tükenmesi vs) kesinlikle yazmayı unutmayın
Dipnot : Umarım bu tırt service sizi pişman etmez)
Abi öyle deme zaten teleservisten baya korkuyorum biraz araştırma yaptım sorun yaşayanlar çok.
Ben o zaman Nokia Care üzerinden yollayım o zaman.
Nasıl olur Nokia Care üzerinden yollarsam.
Nokia Care de teleserviceye yolluyor. Yani aracıyı aradan çıkar kendin yolla. En azından ekşiyeceksen teleserviceye ekşirsin.
Benim de o muhteşem servisle imtihanım oldu. Ses kısma açma tuşları için hem para ödedim, hemde 1ay ve üzerinde geri geldi. Üstelik Gebze Maltepe minibüsle 45 dakika iken!!
Teleservice Hakkında Bilgi Sahibi Olan Var Mı ? - MaxiCep
İşte abicim sorun çıkarıyorlarmış korkum oKısacası Cihazının Durumu Yazılımsal Bişeyse Orada Yaparlar Parça Değişimi Yapılacak İsesde İstanbula Gider Orada Parça Değişir Gelir Büyük İşlere İstanbulda Halleder Gönderirler
Ne Gibi? Sorun Çıkmaz Sanmıyorumİşte abicim sorun çıkarıyorlarmış korkum o
Bu üstte link varya abim o var.Ne Gibi? Sorun Çıkmaz Sanmıyorum
Bende 1 Hafta Önce Verdim Aslında 5 Gün Oldu Dİrek Üst Seviyeye Gitti Ama Ben Kamerada Sorun Var Dedim Sanırım Kamerayı Değiştirdiler O Yüzden Oldu Çevremdeki Çok Kişide Verdi Ankaradaki Servise Üst Seviyeyede Gİtti Sorun Olmadı Yaşamadım.Ha Geçen Sene 701i Vermiştim Adam Yapmadı 520 GÖnderdi Bende Mahkeme Açtim Paramı Geri Aldım BU Tür Şeyler Normal Şeyler ZatenBu üstte link varya abim o var.
Biraz nete yazdım araştırdım hep sorun.
Facede sayfa var.
Ben asus yollamıştım adamlar değişim vermişti.o da tahminim teleservise gitti
Biraz olsun içim rahatladı benimki zannımca istanbula gidecekBende 1 Hafta Önce Verdim Aslında 5 Gün Oldu Dİrek Üst Seviyeye Gitti Ama Ben Kamerada Sorun Var Dedim Sanırım Kamerayı Değiştirdiler O Yüzden Oldu Çevremdeki Çok Kişide Verdi Ankaradaki Servise Üst Seviyeyede Gİtti Sorun Olmadı Yaşamadım.Ha Geçen Sene 701i Vermiştim Adam Yapmadı 520 GÖnderdi Bende Mahkeme Açtim Paramı Geri Aldım BU Tür Şeyler Normal Şeyler Zaten
Benim Bildiğim Ne Sorun Olursa Olsun Cihazda İlkinde Yazılım Atılıp 1 Haftaya Verilir Aslında Bende İlk Defa İlk Seferde Üst Seviyeye Gittiğine Şahit Oluyorum Eğer İlkinde Şikayet Geçmezse Yazılımla 2.de Parça Değişimi İçin Gider Üst Seviyeye Ama Bakalım İşte Naparlar Ne Ederler Üst Seviyeye Gitti Diye Niye Korkayım Ha Şuç Bende Olur Oda Ne Olur Yere Düşer Ekran Mekran Kırılır Amenna O Zaman Korkarım Zaten Yapmazlarda Garanti Dahilinde Ha Baktın Sorun Oldu Hemen Git Tüketici Haklarına Böyle Böyle Oldu De Servis Bana Bu Şekilde Haksızlık Etti Ben Paramı Geri İstiyorum de Ver Dilekçeni Benim 3. Paramı Geri Alişim Bu ŞekildeBiraz olsun içim rahatladı benimki zannımca istanbula gidecek
Abi babam avukat zaten birşey olursa hallederim inşallah Sağol içim bi rahatladı anlatamamBenim Bildiğim Ne Sorun Olursa Olsun Cihazda İlkinde Yazılım Atılıp 1 Haftaya Verilir Aslında Bende İlk Defa İlk Seferde Üst Seviyeye Gittiğine Şahit Oluyorum Eğer İlkinde Şikayet Geçmezse Yazılımla 2.de Parça Değişimi İçin Gider Üst Seviyeye Ama Bakalım İşte Naparlar Ne Ederler Üst Seviyeye Gitti Diye Niye Korkayım Ha Şuç Bende Olur Oda Ne Olur Yere Düşer Ekran Mekran Kırılır Amenna O Zaman Korkarım Zaten Yapmazlarda Garanti Dahilinde Ha Baktın Sorun Oldu Hemen Git Tüketici Haklarına Böyle Böyle Oldu De Servis Bana Bu Şekilde Haksızlık Etti Ben Paramı Geri İstiyorum de Ver Dilekçeni Benim 3. Paramı Geri Alişim Bu Şekildeİlk Başta C5 Sonra 701 Sonra Siyah 808 Sonrada Kırmızı 808 Aldım Düşün Yani Bu Saydığım 3 Telefonun Parası Var KIrmızı 808de
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?