Galaxy wonderi kaça satarım?

kerek46

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy wonderi kaça satarım?
Temiz bir telefon.
Kozmetikten de 9/10 alır.
Siyah renk.
 
faturası kutusu filan varsa 250 civarı satarsın
 
Tepkiler: -Emre ve kerek46
Sahibindende 350 ye satiyorlar
ama alan var mı onu düşünsene hala ilan durduğuna göre telin fiyatı daha da düşene kadar beklerim diyosan koy ilanı 350 ye ama hemen satayım fiyat düşmesin diyosan ya 300 ya da 250 onun fiyatlar
 
Tepkiler: kerek46 ve The Shadow
350-400 arası bulursun müşteri herhalde
 
Tepkiler: kerek46
Beyaz +ciziksiz +sıfır gibi+fu ll kutulu+ 2 tane kılıf+flip cover li xperia arc s'i 420 tlye alıyorum.
Fazla mı hocam?
fiyat normal ama daha iyi teller de bulabilirsin o fiyata android 2 li bir telefon alma artıkve o teli kimse beğenmiyor sürekli kasıyor diyor herkes
 
Tepkiler: kerek46

kerek46

Üye
    Konu Sahibi
Fiyat 400 de get ilan aç dedim adamda 420 olur o zaman dedi.
Başka hangi telefon var ki bu fiyata?
 
discovery bu cihazdan çok çok daha iyidir onu alabilirsin
 
Tepkiler: kerek46
Araştırırsan belki o fiyata 2.el nexus 4 satan bulabilirsin.
 
Tepkiler: kerek46

kerek46

Üye
    Konu Sahibi
General mobile içime sinmiyor hocam. Nexsus 4 de bulunması zor bulsam bile soyulma falan vardır.

Xperia arc s i alsam ahmaklık mı olur galaxy w yi satıp?
İşlemcileri aynı ramleri aynı.
 
General mobile içime sinmiyor hocam. Nexsus 4 de bulunması zor bulsam bile soyulma falan vardır.

Xperia arc s i alsam ahmaklık mı olur galaxy w yi satıp?
İşlemcileri aynı ramleri aynı.
aynen öyle olur ve general mobile de sorun yok hatta son güncellemeleri bile alıyor s3 ün almadıklarını bile alıyor neden içine sinmedi ki
 
Tepkiler: kerek46

kerek46

Üye
    Konu Sahibi
yok hocam ya discovery itici geliyor sebebini bilmiyorum.
Xperia arc s e ne kadar versem ahmaklık falan olmaz peki? Cihaz sıfır gibi.