Galaxy Wonder Rom Önerisi ?

    Konu Sahibi
Galaxy Wonder Rom Önerisi ?
arkadaşlar aylardır arıyorum stabil çalışan rom bulamadım cm10 da fotoğraf çekiyorum göstermiyor cm9 2. gün kasma yapıyor normal kullanımda 4.2 veya 4.3 hakkında bi fikrim yok ama onlarda stabil değil heralde 2.3.6 yı hiç söylemiyorum zaten bana gerçekten stabil çalışan kullandığınız ve memnun kaldığınız bir rom önerirmisiniz ?
 
cyonegen mod alpha 9 kullanıyorum 4.2.2 android sürümü kullanıyor şarzı ve performansı gayet iyi tavsiye ederim
 
Tepkiler: JosephLion

ali.clay

Üye
wonderlight var emrenin yaptıgı. bu sitede. o romun ustune hurtsky kernel kur tamamdır. stabil performanslı bataryası iyi.
 
    Konu Sahibi
wonderlight var emrenin yaptıgı. bu sitede. o romun ustune hurtsky kernel kur tamamdır. stabil performanslı bataryası iyi.
cm10 mu ? cm10 da fotoğraf çekiyorum fotoğraf açılmıyor siyah ekran kalıyo fotoğrafı hiçbir şekilde açmıyor
 

DDPROG

Üye
Ben cm 10 unoffical sürümünü ve cm10 HurtSky 4.0 kernelini kullanıyorum ramda 200 küsür boş oluyor kasma olmuyor sarzda bana yetiyor yani iyi sende deneyebilirsin
 
    Konu Sahibi
tmm ben bir deneyecem tşk ederim
 

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
One of a kind 4.0 cek performans mükemmel ama şarj biraz fazla yiyor
 
Cm9 final relaese sürümü yükle, kerneli değiştirmeden yani 3.88 kernelle kullan, kerneli değiştirme.Cm9 performans ayarları yap, seader 2.0 yükle, miss gibi stabil kullan.Galaxw w için en iyi, en hatasız rom bu bence, denemediğim rom kalmadı benim.
 
    Konu Sahibi
io yu cfq yaptim telefon kendine geldi