Galaxy Wonder mı Sony Ericsson Neo mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RNK26

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Wonder mı Sony Ericsson Neo mu ?
hangisi sizce ?
 


cyber

cyber

Üye
neo
 
HardRhymeRBJK

HardRhymeRBJK

Üye
Forumda arama yaparasan benzer konular var. Ikiside alinabilir iyi telefonlar. Ben neo v kullaniyorum memnunum. Wonder'in neodan farki islemcisi. Ote yandan neo vnin ekran kalitesi, cozunurlugu ve ppi diyorlar sanirim bu da goruntuyle alakali bunlar daha yuksek.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Samsung Galaxy W I8150 özellikleri:



Sony Ericsson Xperia Neo özellikleri:




Bence Xperia Neo. Çünkü 8 MP kamerası ve Mobile Bravia Engine ile LED-Backlit LCD gibi donanımsal özellikleri daha yüksek.
 
cyber

cyber

Üye
evet neo da 8mp kamera var
 
__xXx__

__xXx__

Üye
bende neo öneririm galaxy w da ram sıkıntısı yaşadım ben en sonunda neo v aldım öyle bir sıkıntım kalmadı
 
__xXx__

__xXx__

Üye


:oha: Aynı RAM miktarına sahipler?

evet ama galaxy w arayüzü yüzünden olsa gerek kullanılan ram miktarı çok fazla ben neo v de uygulama kapatınca max 227 kapatmadan min 154 mb ram gördüm w da 200 bile görmedim max 180 falan oluyordu özellikle çok yer kaplayan mesela en basitinden gta3 fifa 12 gibi oyunlar kasılırken ben 2.3.4 de neo v de gta 3 eski bilgisayarımdan daha iyi oynuyordum senin paylaştığın nova 3 ü 4.0.4 olduğu halde kasmadan gayet seri şekilde oynuyorum
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
neo
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap


evet ama galaxy w arayüzü yüzünden olsa gerek kullanılan ram miktarı çok fazla ben neo v de uygulama kapatınca max 227 kapatmadan min 154 mb ram gördüm w da 200 bile görmedim max 180 falan oluyordu özellikle çok yer kaplayan mesela en basitinden gta3 fifa 12 gibi oyunlar kasılırken ben 2.3.4 de neo v de gta 3 eski bilgisayarımdan daha iyi oynuyordum senin paylaştığın nova 3 ü 4.0.4 olduğu halde kasmadan gayet seri şekilde oynuyorum

Galaxy W ile Neo arasında kalanlar için çok güzel tespitler yapmışsın. Teşekkürler :oke:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
tabi ki neo
 
LeAnDeK

LeAnDeK

Üye
Birşey soracam benim de aklımda bir soru var bu iki telefonla ilgili galaxy w nin dahili hafızası daha yüksek neo v nin 320 mb.Android uygulamalarının bazıları dahili hafızaya kaydedildiği için bir sorun olur mu? Birde galaxy w nin işlemcisi overclock edilmiş galiba.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
SD Karta Taşırsın Problem Değil :good:
 
LeAnDeK

LeAnDeK

Üye
Sorunsuz taşınabiliyor öyle mi bu iyiymiş . Peki bağlantı hızı galaxy w de 14.4 Mbps neo v de 7.2Mbps ve bluetooth w de 3.0 neo v de 2.1 bunlar pek etkiler mi birde birkaç teknik açıdan galaxy w üstün gibi siz olsanız hangisini alırdınız? Gerçi benim neo v nin tasarımı hoşuma gitti android 4.0.4 e güncellenmesi zaten bu cihaz için büyük artı ama galaxy w yide düşünmüyorum değil.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Sorunsuz taşınabiliyor öyle mi bu iyiymiş . Peki bağlantı hızı galaxy w de 14.4 Mbps neo v de 7.2Mbps ve bluetooth w de 3.0 neo v de 2.1 bunlar pek etkiler mi birde birkaç teknik açıdan galaxy w üstün gibi siz olsanız hangisini alırdınız? Gerçi benim neo v nin tasarımı hoşuma gitti android 4.0.4 e güncellenmesi zaten bu cihaz için büyük artı ama galaxy w yide düşünmüyorum değil.

14 Mbps'i eğer kullanacaksan ve eğer 16 MB kablosuz bağlantın varsa düşünebilirsin.
Bluetooth 3.0 daha yüksek bant genişliği sunuyor.
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Neo'yu almanı tavsiye ederim :)
 

RNK26

Üye
    Konu Sahibi
Peki Bu cihazda 4.0.4 güncellemesi yaparsak kasma filan oluyor mu ?
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Peki Bu cihazda 4.0.4 güncellemesi yaparsak kasma filan oluyor mu ?

Olmuyormuş. Sadece video kaydında takılmalar kasılmalar oluyormuş. Görüntü sabitleyici özelliğini kapatınca bunlarda düzeliyormuş.
 

RNK26

Üye
    Konu Sahibi


Olmuyormuş. Sadece video kaydında takılmalar kasılmalar oluyormuş. Görüntü sabitleyici özelliğini kapatınca bunlarda düzeliyormuş.
Teşekkürler.Bunu kapatmak kolaymıymış :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

hançer
Cevap
0
Görüntüleme
93
hançer
z.ibra
Cevap
9
Görüntüleme
1K
z.ibra
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt