Galaxy W Flash Işığı ( El feneri )

Sponsorlu Bağlantılar

onwake

onwake

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy W Flash Işığı ( El feneri )
Selamunaleyküm.
Arkadaşlar Galaxy W kullanıyorum. Hangi El feneri uygulamasını indirdiysem hepsi aynı. Flash ışığını yakması uzun sürüyor. Yani bastığım gibi açmıyor. Ama kapatırken anında kapanıyor. Bu sadece bendemi böyle ve çözümü varmıdır bilmek istiyorum. CM9 Kullanıyorum. Acaba romdan olabilirmi ?
 


mürteza16

mürteza16

Üye
Romdan dolayıdır. G-wonder romunu kullan bence. Herhangi bir sorun yok. :oke:
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Kendi telefonumda yüklü olarak gelen vardı onu kullaniyorum ama google p.s. de onun hangisi oldugunu bulamadim anca dev team'in yukledigini andiriyor bende ki,sag'a sol'a cevirince yanip sonuyor falan
 


Üst Alt