Galaxy W Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom Final(06.06.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

NovaTR14

NovaTR14

Üye
Stock romda yatay kalibrasyin vardi 4.2.2 de 10.1 de bulamadim dokunmatige sorun cikarir mi ? Agirlasma fln
Yatay Kalibrasyon genellikle oyun için emin ol fazla bi işine yaramıyor zaten kalibre edilmiş durumda. Yatay Kalibrasyon sensör için yani telefonu dengesiz şekilde tutup atıyorum yamuk şekilde tutup kalibre edersen sensör ayarları bozulacak. Telefonda sensör gerektiren uygulamalar dengesiz çalışacaktır. Dediğim gibi cm9, 10 ,10.1 hepsinde kalibre edilmiş durumda sorun çıkmaz yani :)
 


Fiko_Reis

Fiko_Reis

Üye
arco'nun son yayınladığı sürümü yükledim ve bataryam şişti, şuan bazen şarj oluyo bazen olmuyor. ne yapmalıyım kafayı yedi bataryam?
 
en-sel

en-sel

Üye
arkdaşar bu rou kuralı bir hafta falan oldu herşey güzel calışması vs ancak iki gündür bulutut u açınca falan resetliyo bugun kapandı ama hiç açılmadı neden olabilir acaba yardımcı olabilecek varmı yükleme adımlarım sorunsuz
 
oparlayan

oparlayan

Üye
Banada olmuştu aynısı Romu baştan tekrar kurmuştum. Üzerine yaptığım eklentilerden bir tanesi yapıyordu telefonu bildirim Ekranı değişen eklentiler gibi, tek tek yedek alarak denedim. Bluetooth u bozanı bulunca yedeği geri yükleyip o eklentiyi yüklememiştim. Bilmem yardımcı olabildim mi :)
 
oparlayan

oparlayan

Üye
arkdaşar bu rou kuralı bir hafta falan oldu herşey güzel calışması vs ancak iki gündür bulutut u açınca falan resetliyo bugun kapandı ama hiç açılmadı neden olabilir acaba yardımcı olabilecek varmı yükleme adımlarım sorunsuz

Bende az önce şarja taktım batarya acayip derecede ısınmaya başladı çıkardım şarjı. Şimdi bunu okuyunca eskisine dönmeye karar verdim
 
en-sel

en-sel

Üye
Bende az önce şarja taktım batarya acayip derecede ısınmaya başladı çıkardım şarjı. Şimdi bunu okuyunca eskisine dönmeye karar verdim

neden ısınma yapıyor ki acaba birde benim anlamadığım bulututu acın ca telefon kapanıyo acılmaya çalışıyo ama açılış ekranında takılıp kalıyordu
 

bensukru

Üye
arkadaşlar hepsiburada da galaxy w 999 tl neden yukselmıs kı fiyatı acaba yenılıkler mı gelecek??
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
999 TL çünkü bu tür siteler telefon ilk çıktığındaki fiyatı yazıyor ve indirimi %40 filan koyarken milleti kandırmaya çalışıyor. Çoğu kişi bu indirimin fazla olduğunu sanıp çok ucuzlamış diye alıyor. Zaten piyasa olan telefona yenilik gelemez. Samsungun zaten güncelleme vereceğini sanmıyorum.
 
burak_102

burak_102

Üye
arkadaşlar cm9 kullanıyorum ama sessizdeyken telefona bildirim geldiğini anlamıyorum ekran ışığı yanmıyor gb de böyle değildi yardımcı olursanız sevinirim
 
erdi_s

erdi_s

Üye
arkadaşlar cm9 kullanıyorum ama sessizdeyken telefona bildirim geldiğini anlamıyorum ekran ışığı yanmıyor gb de böyle değildi yardımcı olursanız sevinirim

Bunda oyle ozellik yok kardesim. Mesaj geldigi zaman ekranin yanmasini istiyosan go sms programini yukleyebilirsin. Onda bildirim geldiginde ekran isigi yaniyo
 
burak_102

burak_102

Üye
Bunda oyle ozellik yok kardesim. Mesaj geldigi zaman ekranin yanmasini istiyosan go sms programini yukleyebilirsin. Onda bildirim geldiginde ekran isigi yaniyo

teşekkür ederim kardeşim
 
samaet59

samaet59

Üye
başlatıcı devreye girmedi ve market çıkmadı

gaps dosyası ile birlikte yükleyince sorun çözüldü
 

cabır

Üye
arkaslar final surumunde ne gibi farkliliklar var
 

tarık_07

Üye
cm10 final surumune gore

- - - Eklendi - - -

cm10 final surumune gore

Cm10 finalda kullandim, cm9 dan daha hizli, fakat ben cm9 u sarj performansi icin kullaniorum oyun performansida cok guzel.Siz cm10 final, hangi kernel veya duzenlemeler yaparak kulkaniorsunuz paylasirmisiniz?
 

cabır

Üye
Cm10 finalda kullandim, cm9 dan daha hizli, fakat ben cm9 u sarj performansi icin kullaniorum oyun performansida cok guzel.Siz cm10 final, hangi kernel veya duzenlemeler yaparak kulkaniorsunuz paylasirmisiniz?

bn daha kurmadim fakat xda da [Çekirdek] [CM10] HurtSky en Çekirdek v3.7 29/7/2013 DAHA İYİ PİL ÖMRÜ! diye bi kernel var onu kurucam bakalim

- - - Eklendi - - -

pil omru icin
 

tarık_07

Üye
bn daha kurmadim fakat xda da [Çekirdek] [CM10] HurtSky en Çekirdek v3.7 29/7/2013 DAHA İYİ PİL ÖMRÜ! diye bi kernel var onu kurucam bakalim

- - - Eklendi - - -

pil omru icin

Onu ben cm9 a kurdum pek yararini goremedim, 3.0.88 orjinal custom romdaki gomulu kerneli daha iyi buldum.Suan stock rommu kullaniosun.
 

AndroTürk

Üye
Arkadaşlar ben cm9'u kurdukdan sonra yoon kernel kurdum wifi çalışmadığını görünce wifi üzerinde hiçbi işlem yapmadan direk cwmden hurtsky flaşladım acaba bu şekilde kernel değiştirmek sakıncalımı bu şekilde eski kernel üzerinde bi işlem yapmadan direk kernel değiştirebiliyormuyuz?
 

erkanbey06

Üye
merhaba arkadaşlar şuan stock rom kullanıyorum ancak telefon çok kasıyor ve sürekli reset atıyor ben telefona sadece facebook ve whatsap kuruyorum oyun oynmam pek şarjı uzun süre gidecek perfomansı güzel hangi romu önerirsiniz bana birçok rom var ama herkes bişeyler demiş önerilerinizi bekliyorum.teşekkürler
 


Üst Alt