Galaxy W Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom Final(06.06.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

en-sel

en-sel

Üye

Bu linkteki assagida 3.8 olan versionu indir ana hafizaya at yani romu ve gapss dosyalarini attigin gibi at telefona.Clockword modda baslat tlefonu install zip from de yukle, sonra wipe cache ve wipe dalwick cache yap yeniden baslat.Daha hizli olur sistemin.

Teşekkürler hocam ben fazla anlamıyorum fazla da karıştırmak istemiyorum root larken de korkuyla rootladım ama çokşükür sorunsuz ypbildim :tşk: :)
 


gss_adnan

gss_adnan

Üye

Bu linkteki assagida 3.8 olan versionu indir ana hafizaya at yani romu ve gapss dosyalarini attigin gibi at telefona.Clockword modda baslat tlefonu install zip from de yukle, sonra wipe cache ve wipe dalwick cache yap yeniden baslat.Daha hizli olur sistemin.

Hocam 3.9 da var o daha iyi değil mi bide ısınma oluyo bu kernelde diyolar doğru mu
 
en-sel

en-sel

Üye
arkadaşlar sarj süresi kısa gibi geldi bana ama öylemidir?
 
ALpH4CK

ALpH4CK

Üye
Sa arkadaşlar bu rom çok ama 2 tane sorunum var lüften yardım edin 1.si telefon bazen böle kendi kendine kapanıyo 2.si bazen durum cubugunu cektıgım zaman bom boş oluyo lütfen yardım
 

Emirbaba

Üye
S.a Öncelikle Merhabalar Kardeşim. İlk Önce Emeğin İçin Teşekkür Ederim. Bu Sürümü Daha Önce Telefonuma Yükledim. Beğendim. Çok Güzel. Ancak Sonradan Bazı Sorunlar Yüzünden Kaldırmak Zorunda Kaldım. Öncelikli Sorunum Şarjdı. Telefonum Acayip Şarz Yiyordu ve öyle Olduki Birgün Şarjda İken Acayip Derecede Isındığını Farkkettim (Allahtan Farkettimki Patlayacak Duruma Gelmişti.) Telefonu Acil Şarzdan Çıkardım. Pili Felan Söktüm. Pili Çıkarırken Şiştiğini Farkettim. Maalesef Pil Şişmişti. Neyse Telefon Çalışıyormu Diye Soğuduktan Sonra Birdaha Pilini Felan Takıp Açtım Çok Şükür Sıkıntı Yoktu Ama Maalesef Orjinal Pilim Mahfolmuştu. Sonraki Zamanlarda Takip Eden Sorunda Şu Oldu. herhangi Bir Uygulamadayken Telefon Düşük Pil Uyarısı Yapmadan Kapanıyordu. Yani Pil Bitiyordu Ancak Gösterge Başka Bir Düzey Gösteriyordu. Bende Pilin Bozuk Olmasından Dolayıdır Dedim ve Şarja Taktım. Kapalı Konumdayken Nasıl Şarj Olduğunu Bilirsiniz. Ancak Kapalı Durumda İken şatja Takınca gelen Ekranda Benim Pil Göstergesi Altında Sarı Bir Üçgen İçerisinde Ünlem İşareti Oluyordu. 1 Dakika KAdar Şarz Aldıktan Sonra İşaret Kalkıyordu. O Süre İçinde Şarjda İken Bile Telefon Açılmıyordu. Normalde Şarja Taktığında Durum Göstergesi Geldikten Sonra Telefonu Açabiliyorsun. Ancak Bende Olmuyordu. Sonra Pili Değişmek İstedim. Değiştim. Gittim 15 TL Karşılığında Orjinal Olduğu Söylenen Bir Pil Aldım.(Pil Modeli : EB484659VU Beyaz.) Neyse Taktım. Aynı Sorun Şimdi Bu Pildede var. Uyarısız Bitme, Kapalı Konumda Şarz Olurken Ünlem İşareti Felan. Neyse Bu Sorunlar Yüzünden Orjinal Roma Döndüm. Yine Sağolun Onunda Anlatmışsınız Sıkıntısız Orjinale Geri Döndük Ama Bu Sorun Peşimi Bırakmış Değil. Sorum Şu Bilen Birisi Olarak Bana Ne Yapmamı Önerirsiniz ? Telefonumu Sanırım Çıktığı Zaman 760 TL Karşılığında Almıştım. Garantisi Henüz Var. Sizce Garantiye Göndermelimiyim ? Gönderirsem Bile Orjinal Romu Değişmem, Root Etmem Orjinal Pili Değişmem Felan Garantiyi Devre Dışı Bırakırmı ? Telefonumun Bir Hasar Aldığını Düşünüyorum. Normal Olarak Telefonumu Kullandığımda Pek Uğraşmadığımda telefon Şarj Yüzdesini Hesaplayabiliyor ve Gösterge Bitmeye Yakın Uyarısını Yapıyor ve Bitincede Kapanıyor. Ama Özellikle Uygulama Kullandığımda ve Wifiye Bağlıygen Aniden Tık Diye Kapanıyor Telefonum Uyarı Yapmıyor Pil Yüzdesini Hesaplayamıyor.

İkinci Sorumda Şu, Daha Önce Bu Romu Yükledim Dediğim Gibi Sistemde Bir Sıkıntı Yoktu. Şimdi Orjinale Geçtim. Dün Tekrar Bu Romu Yüklemek İstedim ve Yükledim. Kurulum Adımlarını Takip Ettim. Ancak Benim Recovery Modunda "Advanced" Kısmı Yok. Vardı Önceden. Ve Devamında İçerisindeki Menülerde Yok. Dalvik Cache Felan. Normal Olarak Factory ve Diğer Yazdığınızı Yaptım. Ama Diğerleri Yok. Başka Forumlarda Yükleme Yaparken Dalvik Felan Onlarında Yapılmasından Bahsediliyor. Dosyaları İndirdim. Ben Direk Dosyaları Telefon Hafızasına Attım Yani Bir Harici SD Karta Atmadım. Yükleme Bitti. Şimdi Açıldığında Bizden Dil Seçmemizi İşte ne Bileyim Diğer Ayarlamaları Yapmamızı İstiyor ve Sonra Menülere Erişebiliyoruz. Ama Ben Bu Yüklememde Bunlarla Karşılaşmadım ve Üstelik Farkettimki Telefonumda Google Play Yok :( Hesaplar ve Senkronizasyon Kısmındada İlgili Birşey Yok. İnternetten APK İndirdim Kurdum. oda Açıldığı Gibi Kapanıyor. Yani Anlayacağın Hayretler İçerisindeyim !? Bu Kadar Sorun Beni Takip Ediyor. Bendemi Bir Sıkıntı Var Bir Türlü Anlamış Değilim. Yani Sıkıntı Nedir Anlamadım Gitti =( yaşadığım Sıkıntılar Gerçektende Çok Ciddi.

Şimdi Senden İsteğim Bana Bu Her İki Konuda Ayrıntılı Yardımcı Olman. Elinden Geldiği Kadar. Ne Yapmalıyım ? bana yardımcı Olabilirsen Rabbim Şimdiden Senden Razı Olsun. Olamazsanda Önemli Değil Canın Sağolsun Kardeşim :) Biraz uzun Yazdım Teşekkür Ediyorum. Cevabınızı Bekliyor Olacağım. :)
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
Şarj Süresi normal hocam stok Roma'daki ki gibi ama farklı kernel kurdum ben sizde sorun varsa romu tekrar kurun
 

Ooqtay

Üye
arkadaslar beim telefonuma yükledikten snra cm9 sd kartı görmüyor?
 
Mücteba

Mücteba

Üye
Bence cm9 o kadar iyi deil. Kulllandim oyun Performansi guzel ramden fazla yemiyor ama ara ara kasma yapiyor bence oneofkind v26 romu var bence su ana kadarki gelmis gecmis en iyi rom diye bilirim sifir kasma hicbir problem yok bataryadan fazla yemiyor oyun performansi super kararli ilk kurdugunda menude sadece 16 uygulama var hic hata vermiyor romun boyutu 70 mb daha ne diyim kisaca rom super istersen linkini atarim kur bi dene
 

tarık_07

Üye
Yeni sürüm çıkmış, güncellemek isteyenlerin dikkatine.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
ısınma sorunu var o kernelde arkadaşlar yüklemeyin arco kernel en iyisi şuan.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Arco kernel hangisi oluo.Romla kurulanmi?


aynen cm9u kendim düzenledim kernel kurmadım en iyisi bu bence diğerleri sorunlu ısınma sorunu hep var telefon 44 dereceye cıktı vallahi arco kernelde hiç ısınma olmuyo max33 dereceye çıktı oda 2 saat whatsappda arkadaşımla konuştum hiç kapatmadım.
 

tarık_07

Üye
aynen cm9u kendim düzenledim kernel kurmadım en iyisi bu bence diğerleri sorunlu ısınma sorunu hep var telefon 44 dereceye cıktı vallahi arco kernelde hiç ısınma olmuyo max33 dereceye çıktı oda 2 saat whatsappda arkadaşımla konuştum hiç kapatmadım.

3.0.87 oldu kernel iki gun onceki guncellemeyle.Sarjida iyi isinmada yok.Dger kerneller biraz daha isinio buna gore
 
spazmol

spazmol

Üye
link atarmısınız arco karnelin :)
 
erdi_s

erdi_s

Üye
S.a Öncelikle Merhabalar Kardeşim. İlk Önce Emeğin İçin Teşekkür Ederim. Bu Sürümü Daha Önce Telefonuma Yükledim. Beğendim. Çok Güzel. Ancak Sonradan Bazı Sorunlar Yüzünden Kaldırmak Zorunda Kaldım. Öncelikli Sorunum Şarjdı. Telefonum Acayip Şarz Yiyordu ve öyle Olduki Birgün Şarjda İken Acayip Derecede Isındığını Farkkettim (Allahtan Farkettimki Patlayacak Duruma Gelmişti.) Telefonu Acil Şarzdan Çıkardım. Pili Felan Söktüm. Pili Çıkarırken Şiştiğini Farkettim. Maalesef Pil Şişmişti. Neyse Telefon Çalışıyormu Diye Soğuduktan Sonra Birdaha Pilini Felan Takıp Açtım Çok Şükür Sıkıntı Yoktu Ama Maalesef Orjinal Pilim Mahfolmuştu. Sonraki Zamanlarda Takip Eden Sorunda Şu Oldu. herhangi Bir Uygulamadayken Telefon Düşük Pil Uyarısı Yapmadan Kapanıyordu. Yani Pil Bitiyordu Ancak Gösterge Başka Bir Düzey Gösteriyordu. Bende Pilin Bozuk Olmasından Dolayıdır Dedim ve Şarja Taktım. Kapalı Konumdayken Nasıl Şarj Olduğunu Bilirsiniz. Ancak Kapalı Durumda İken şatja Takınca gelen Ekranda Benim Pil Göstergesi Altında Sarı Bir Üçgen İçerisinde Ünlem İşareti Oluyordu. 1 Dakika KAdar Şarz Aldıktan Sonra İşaret Kalkıyordu. O Süre İçinde Şarjda İken Bile Telefon Açılmıyordu. Normalde Şarja Taktığında Durum Göstergesi Geldikten Sonra Telefonu Açabiliyorsun. Ancak Bende Olmuyordu. Sonra Pili Değişmek İstedim. Değiştim. Gittim 15 TL Karşılığında Orjinal Olduğu Söylenen Bir Pil Aldım.(Pil Modeli : EB484659VU Beyaz.) Neyse Taktım. Aynı Sorun Şimdi Bu Pildede var. Uyarısız Bitme, Kapalı Konumda Şarz Olurken Ünlem İşareti Felan. Neyse Bu Sorunlar Yüzünden Orjinal Roma Döndüm. Yine Sağolun Onunda Anlatmışsınız Sıkıntısız Orjinale Geri Döndük Ama Bu Sorun Peşimi Bırakmış Değil. Sorum Şu Bilen Birisi Olarak Bana Ne Yapmamı Önerirsiniz ? Telefonumu Sanırım Çıktığı Zaman 760 TL Karşılığında Almıştım. Garantisi Henüz Var. Sizce Garantiye Göndermelimiyim ? Gönderirsem Bile Orjinal Romu Değişmem, Root Etmem Orjinal Pili Değişmem Felan Garantiyi Devre Dışı Bırakırmı ? Telefonumun Bir Hasar Aldığını Düşünüyorum. Normal Olarak Telefonumu Kullandığımda Pek Uğraşmadığımda telefon Şarj Yüzdesini Hesaplayabiliyor ve Gösterge Bitmeye Yakın Uyarısını Yapıyor ve Bitincede Kapanıyor. Ama Özellikle Uygulama Kullandığımda ve Wifiye Bağlıygen Aniden Tık Diye Kapanıyor Telefonum Uyarı Yapmıyor Pil Yüzdesini Hesaplayamıyor.

İkinci Sorumda Şu, Daha Önce Bu Romu Yükledim Dediğim Gibi Sistemde Bir Sıkıntı Yoktu. Şimdi Orjinale Geçtim. Dün Tekrar Bu Romu Yüklemek İstedim ve Yükledim. Kurulum Adımlarını Takip Ettim. Ancak Benim Recovery Modunda "Advanced" Kısmı Yok. Vardı Önceden. Ve Devamında İçerisindeki Menülerde Yok. Dalvik Cache Felan. Normal Olarak Factory ve Diğer Yazdığınızı Yaptım. Ama Diğerleri Yok. Başka Forumlarda Yükleme Yaparken Dalvik Felan Onlarında Yapılmasından Bahsediliyor. Dosyaları İndirdim. Ben Direk Dosyaları Telefon Hafızasına Attım Yani Bir Harici SD Karta Atmadım. Yükleme Bitti. Şimdi Açıldığında Bizden Dil Seçmemizi İşte ne Bileyim Diğer Ayarlamaları Yapmamızı İstiyor ve Sonra Menülere Erişebiliyoruz. Ama Ben Bu Yüklememde Bunlarla Karşılaşmadım ve Üstelik Farkettimki Telefonumda Google Play Yok :( Hesaplar ve Senkronizasyon Kısmındada İlgili Birşey Yok. İnternetten APK İndirdim Kurdum. oda Açıldığı Gibi Kapanıyor. Yani Anlayacağın Hayretler İçerisindeyim !? Bu Kadar Sorun Beni Takip Ediyor. Bendemi Bir Sıkıntı Var Bir Türlü Anlamış Değilim. Yani Sıkıntı Nedir Anlamadım Gitti =( yaşadığım Sıkıntılar Gerçektende Çok Ciddi.

Şimdi Senden İsteğim Bana Bu Her İki Konuda Ayrıntılı Yardımcı Olman. Elinden Geldiği Kadar. Ne Yapmalıyım ? bana yardımcı Olabilirsen Rabbim Şimdiden Senden Razı Olsun. Olamazsanda Önemli Değil Canın Sağolsun Kardeşim :) Biraz uzun Yazdım Teşekkür Ediyorum. Cevabınızı Bekliyor Olacağım. :)

Orjinal batarya duruyosa onu tak gonder garantiye. Tabi stock romu kurduktan sonra. Bi sıkıntı olmaz sorunu neyse yaparlar. Stock romda gonderdiginde hic bisey anlamiyolar
 
ImmorTaLAndroid

ImmorTaLAndroid

Üye
Sağolasın
 
spazmol

spazmol

Üye
yine donuyor telefon -_-
 
Fiko_Reis

Fiko_Reis

Üye
İlk günlerde şarj çok iyiyken son günlerde sapıtmaya başladı telefon.
Şarjı hemen gidiyor CM10.1 gibi oldu.
Çoğunlukla da ağır, yavaş çalışıyor.
Bazen donuyor ve bataryayı çıkarıp takmak zorunda kalıyorum.
Fikri olan?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
İlk günlerde şarj çok iyiyken son günlerde sapıtmaya başladı telefon.
Şarjı hemen gidiyor CM10.1 gibi oldu.
Çoğunlukla da ağır, yavaş çalışıyor.
Bazen donuyor ve bataryayı çıkarıp takmak zorunda kalıyorum.
Fikri olan?

Yüklediğin uygulamalardan olabilir. Kullandikca biraz sapittigi dogru ama sarj tuketiminde kullandikca bi degisme olmamasi lazim
 

berkayks

Üye
Stock romda yatay kalibrasyin vardi 4.2.2 de 10.1 de bulamadim dokunmatige sorun cikarir mi ? Agirlasma fln
 


Üst Alt