Galaxy W Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom Final(06.06.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

tarık_07

Üye
Daha iyi bi kernel onerisi olan varmi? Yada performans arttirmaya yonelik uygulama, yontemler??
 


Efendi52

Efendi52

Üye
yaklaşık 10 gündür kullanıyorum çok nadir kasma yapıyor yanlız telefon görüşmelerinde ses çok net değil hatta arada kesilmeler oluyor sonrasında telefon özelliğinin kapandığı hatası veriyor.
ses kalitesinin zayıf olmasından dolayı başka bir rom kurmayı düşünüyorum
 
akkanceyhun

akkanceyhun

Üye
Arkadaşlar final sürüm gelmiyecekmi...? kaç ay oldu ?
 

nane38

Üye
arkadaşlar ben telefonla konuşup konuşmam bitince ve gün içerisinde bir kaç kez kendini resetliyor bu neden olabilir aceba. (her konuşmamda degil bazılarında.)
 

tarık_07

Üye
arkadaşlar ben telefonla konuşup konuşmam bitince ve gün içerisinde bir kaç kez kendini resetliyor bu neden olabilir aceba. (her konuşmamda degil bazılarında.)

Cihazin kac yillik.Bazi cihazlarda bi kac sene kullanilan cihazlarda kendi kendine kapanip acilmalar oldugu soylentisi var.Ben dort aydir kullaniorum bi sorun yok suanlik.Ama bazen ram tum hepsi doldugunda telefon kendine reset atio.Hafizanla ilgi bir problem olabilir.Cok fazla arka planda program kullaniosan bi kontrol et ram kullanimi.
 

mehmet2007

Üye
Simcardtaki numaralar gorunmuyor
 
safo95

safo95

Üye
    Konu Sahibi
Simcardtaki numaralar gorunmuyor
normaldir Cm modlarda sim karttakileri göremez ve sim karta kişiekleyemessiniz. Çözümü gmail hesabınıza kişileri yedeklemektir oda rehberi açıp içe dışa aktar dierek bütün numaralar gmail hesabınıza aktarılır ve rehberde görebilirsiniz..
 

OqDaYy012101

Üye
Suan kullandigim Blazing_Kernel_v8_CWM6_MOD .... s2 gt-i9100g kullaniyorum Super Otesi....
 

deadhero

Üye
xda da böyle süper bir rom gördüm sizce kullanıyım mı?
 

tarık_07

Üye
Arkadaslar cm9 fin icin bu s3un saat sinyal seviyesi wireles cekim guc simgesinin oldugu bar s3 un nerden bulabikirim.
 

gggfffbbb

Üye
merhaba arkadaslar uzun zamandır cm9 sürümünü kullanmaktayım ve su 1 hafta telefonumda donma oyun oynama ve asırı ısınma yapmaya basladıgından dolayı orjinal roma gecis yapmış bulunmaktayım bunu cm9 u kötülemek için soylemiyorum ama stabil calısmamaya basladı donmalar ve video izlerken 3 kez telefonum aniden kapandı o yuzden elveda cm9 :(
 

tarık_07

Üye
merhaba arkadaslar uzun zamandır cm9 sürümünü kullanmaktayım ve su 1 hafta telefonumda donma oyun oynama ve asırı ısınma yapmaya basladıgından dolayı orjinal roma gecis yapmış bulunmaktayım bunu cm9 u kötülemek için soylemiyorum ama stabil calısmamaya basladı donmalar ve video izlerken 3 kez telefonum aniden kapandı o yuzden elveda cm9 :(

Bende böle tarif ettiğin gibi bir sorun yok.Çokmu ptogram felan kullaniosun.
 

talip333

Üye
arkadaşlar hızlı ve sorunsuz olarak önerebileceğiniz rom hangisidir. orjinal romda candy rush oynarken takılmalar oluyor misal..
 

tarık_07

Üye
arkadaşlar hızlı ve sorunsuz olarak önerebileceğiniz rom hangisidir. orjinal romda candy rush oynarken takılmalar oluyor misal..

Cm9 final kullaniorum.Kernel olarak honeyx 7 up kullaniorum, 1.8 ghz destekli bi kernel.Orjinal cm9 final kernelindn daha performansli ama sarjida iyi ayni sayilir.Oyun oynarken 1.8 ghz yaparsin akici oyun oynarsin tavsiye ederim.
 
en-sel

en-sel

Üye
Bir acemi olarak dan yoğun uğraşlarım ve dikkatim sonucunda bende kurdum az önce gayet güzele benziyo :tşk:
 

tarık_07

Üye
Bir acemi olarak dan yoğun uğraşlarım ve dikkatim sonucunda bende kurdum az önce gayet güzele benziyo :tşk:


Bu linkteki assagida 3.8 olan versionu indir ana hafizaya at yani romu ve gapss dosyalarini attigin gibi at telefona.Clockword modda baslat tlefonu install zip from de yukle, sonra wipe cache ve wipe dalwick cache yap yeniden baslat.Daha hizli olur sistemin.
 


Üst Alt