Galaxy W Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom Final(06.06.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

kaanslmz

kaanslmz

Üye
Onun hakkında bir fikrim yok ama eğer apollo kullanmak istemediğinden stock rom daki müzik çalar ı istiyorsan sana poweramp ı öneririm en iyi android müzik çalar önceden ingilizceydi şimdi tamamen türkçe ve birçok özelliği var..

evet apolloyu hiç beğenmedim devre dışı bıraktım zaten. poweramp de burdan indirdim ama ingilizceydi ve bence kendi müzik çaları çok basitti karmaşık değildi.
 


ilcarnefice

Üye
evet apolloyu hiç beğenmedim devre dışı bıraktım zaten. poweramp de burdan indirdim ama ingilizceydi ve bence kendi müzik çaları çok basitti karmaşık değildi.

Son sürümlerde türkçeye döndü bende son sürüm var türkçe
Türkçe olduğu zaman o kadar da karışık olmuyor herşey anlaşılır bi hal alıyor .
 

nimeemin

Üye
İsletim sistemin ne? Kabloda sorun olabilir baska bi kablo dene. Bilgisayari resetleyip tekrar denedinmi? Bunlari bi kontrol et bakalim.

tmm odin ile yukledim vipe data cache her şeyi yaptım fakat ben yarın garantiye götüreceğim de bi sorun çıkar diye korkutyom kontrol etme filan var mi
 
safo95

safo95

Üye
    Konu Sahibi
telefonu kontrol için garantiye götürme bu telefonla oynanmış diye garantini devre dışı bırakabilirler..
 

çomolokko

Üye
evet apolloyu hiç beğenmedim devre dışı bıraktım zaten. poweramp de burdan indirdim ama ingilizceydi ve bence kendi müzik çaları çok basitti karmaşık değildi.

en iyisi TTPOD hiç pişman olmicaksın emin olabilirsin.forumda 3.91 türkçe sürümü var indirip kurabilirsin.yabancı şarkılara altyazı ve tema desteği mevcut
 

ora35

Üye
cihazı garantiye göndericem orjinal rom dönmek için bütün adımları uyguluyorum 35 dakika bekledim hala boot yükleme aşamsında kalıyor daha sonra.tekrar cwm yüleyip cwm 9 kullanmaya devam ediyorum.bütün wipe larıyaptım verdiğiniz linkteki indirdim fakat belki 10 kere denedim hep aynı.
 

tarık_07

Üye


512 ram ve uzeri tlfnlarda android 5 :)
 
-Emre

-Emre

Üye
cihazı garantiye göndericem orjinal rom dönmek için bütün adımları uyguluyorum 35 dakika bekledim hala boot yükleme aşamsında kalıyor daha sonra.tekrar cwm yüleyip cwm 9 kullanmaya devam ediyorum.bütün wipe larıyaptım verdiğiniz linkteki indirdim fakat belki 10 kere denedim hep aynı.

Ops dosyasını başka yerden bulup indirin ya da cm9 kurun ayarlar /geliştirici seçenekleri /usb hata ayıklama aktif olsun. Orjinal Romu kurmadan önce wipe Data wipe cache advanced /wipe Dalvik cache yapın

- - - Eklendi - - -

Tabi bunları yaptıktan sonra cihazı kapatın ve download moda alarak işlemleri yapın
 

nimeemin

Üye
ben cm9 da iken hata ayıklama ve adb yi açtım sonra telefonu data cache yapmadan download moduna alıp odin ile yüklerken yukleme yarıdan önce kurtar modunu açtı bende data cache yaptım yeniden başlattım odin deki yeşil şey 15 dk bekledim hala yarıda idi şu anda telefonum garantiye dönmüş müdür ??
 
Fiko_Reis

Fiko_Reis

Üye
arada bir telefonunuzun donduğu ve bataryayı çıkarıp tekrar takmak zorunda kaldığınız oluyor mu?
sebebi ve çözümü nedir?
 

kann11

Üye
öncelikle emeğinize sağlık Romu sorunsuzca kurdum ve sorunsuz(!) çalışıyor fakat Dosya Yöneticisinde SdCard görünmüyor müzik resim vs medya ögelerimin hepsi kaybolmuş ve son olarak ayarlar>depolama tıkladığım zaman ''Malesef Ayarlar Durdu'' hatasını alıyorum bununla alakalı bi çözümünüz var mı ? ve bir de rehberi yedeklemediğimden rehberim de tamamen kaybolmuş geri getirme şansım var mı ? Ve su an apollonun calismadigini ogrendim galeri de girince.hata veriyor lutfen donus yapar misiniz
 

ilcarnefice

Üye
öncelikle emeğinize sağlık Romu sorunsuzca kurdum ve sorunsuz(!) çalışıyor fakat Dosya Yöneticisinde SdCard görünmüyor müzik resim vs medya ögelerimin hepsi kaybolmuş ve son olarak ayarlar>depolama tıkladığım zaman ''Malesef Ayarlar Durdu'' hatasını alıyorum bununla alakalı bi çözümünüz var mı ? ve bir de rehberi yedeklemediğimden rehberim de tamamen kaybolmuş geri getirme şansım var mı ? Ve su an apollonun calismadigini ogrendim galeri de girince.hata veriyor lutfen donus yapar misiniz

Cwm den vold.fstab mı yaptınız?
 

ilcarnefice

Üye
Hayir o islem detayli anlatilmamis cesaret edemedim romdan hemen sonra boyle oldu

Rom u tekrar yüklermisiniz
Wipe data
Wipe cache
Advanced wipe dalvik cache
Mounts and storages format system
İnstall zip from external sdcard
Advanced fix permissions
Reboot system now
İşlemlerini sırasıyla uygulayınız..
 

kann11

Üye
rom üzerine rom kurmam sıkıntı olmaz umarım ve hafıza kartımı cıkarıp tekrar rom atsam sorun olur mu
 

ilcarnefice

Üye
rom üzerine rom kurmam sıkıntı olmaz umarım ve hafıza kartımı cıkarıp tekrar rom atsam sorun olur mu

Eğer cm9 sürümünü yükseltiyosanız herhangi bir sıkıntı olmaz fakat tabiki en iyisi temiz yukarıda yazdığım sıralamadaki rom kurulumu dur..
 

kann11

Üye
sıralamadaki gibi uyguladım fakat yine olmadı kameraya tıkladıgımda bile kamerayı kullanmak için bir sd kart takın diyor
 
kral21tr

kral21tr

Üye
Elline sağlik çok saol
 

raprudeboy

Üye
dün yükselttim bu sürüme ,3 saatte %30 şarj yedi , wifi + 3g açık sürekli, facebook, messenger, twitter, whatsapp aktif kullanıyorum. Şimdilik iyi gibi.
 

haser4774

Üye
cwm den baterystad i tekrar yapinca başka bişey yapmam gerekiyo mu fix... Gibi
 


Üst Alt