kaanslmz
Üye
Onun hakkında bir fikrim yok ama eğer apollo kullanmak istemediğinden stock rom daki müzik çalar ı istiyorsan sana poweramp ı öneririm en iyi android müzik çalar önceden ingilizceydi şimdi tamamen türkçe ve birçok özelliği var..
evet apolloyu hiç beğenmedim devre dışı bıraktım zaten. poweramp de burdan indirdim ama ingilizceydi ve bence kendi müzik çaları çok basitti karmaşık değildi.

