berkay_zm
Üye
Galaxy SII veri transferi (genel olarak android) sorum var
Arkadaşlar veri transferi açık iken (ekranın üstünde e harfi ve zıt okların çıkması) telefon devamlı bir güncelleme içerisinde oluyor. İnternet paketi olmadığı zaman da TL filan kalmıyor ortada. ne var ki kapalı iken de internete giremiyoruz. bunun b,r çözümü yok mu. mesela 0.facebook girmek istiyorum fakat paketim yok. bunları nasıl kontrol altına alabiliriz. bilgilendirirseniz sevinirim...


