ahmetsuha525000
Üye
Galaxy S4 Isınma Sorunu
Telefonu 3 aydır kullanıyorum hiç bir sıkıntım yoktu fakat 3 gündür telefonda aşırı ısınma var. Aynı programlar yüklü aynı oyunlar var. Fakat önceden telefon zorlandığı zaman ısınırdı. Şimdi telefon buz gibi dururken elime alıp Opera yı açıyorum telefon 2 dk içinde ateş gibi oluyor. Belki inanmayacaksınız ama bugün öyle çok ısındı ki elimde tutamadım bezle falan tutdum buzdolabına koydum. Format atsam düzelir mi. Yoksa donanımsal bir sorun mu. O kadar bilgi var format atmak istemiyorum.
