desperado248
Üye
Galaxy S4 bildirimleri hakkında yardım lütfen !!!!
İyi günler...Merak ettiğim bir konu var..Samsung Galaxy S4 kullanıcısıyım fakat bazı yazılımsal eksiklikler ve sorunlar olduğunu düşünüyorum bunlardan en başta geleni "kilit ekran bidirim" sorunu..Bir çok uygulama kilit ekranda bildirim olarak görünmüyor yani sms gibi değil..Gelirse de Pop-up şeklinde geliyor bunların ayarını değiştirebilir miyiz ?? Bir de geçenlerde arkadaşımda S3 vardı ve tesadüf sms gelmişti..Direk kilit ekranda "baloncuk içinde" sms geldiği bidirimi aldı..S4 teki sms bildiriminin görselini de o baloncuk şeklinde değiştremezmiyiz bana daha estetik bir görünüş sunuyor gibi geliyor...Bir de cihazı rootlama olayndan biraz tırsıyorum açıkcası çünkü rootladıktan sonra birşey olursa ve işte orjinal yazılımı geri yükleyip sayacı sıfırlasak bile garanti çalışanları bunu bir şekilde farkedebiliyormuş diye duydum o yüzden hiç bulamak istemedim..Bir de samsung un internet sitesine önerilerimizi içeren e-mail atarsak sizce okunur mu çünkü geçenlerde gönderdim 72 saat içinde cvap gelecekti ama 110 küsür saat oldu cevap alamadım..Teşekkürler kolay gelsin ^_^

