Galaxy S3 Windows 8

Krofessional

    Konu Sahibi
Kişisel zevklerinizi bi yok-etseniz diyorum ?
 
wp li telefonlar çok iyi aslında.daha kapsamlı ve daha kaliteli programlar.wp li telefonların tek kötü yanı var oda şarjı bir günde bitiyor.onun dışında bence android den daha iyi.1 yıl sonra herkes android i bırakıp windows phone a geçecek.bunu yazın kenara
 

Kerim.

Üye

 

erhank98

Üye
[düşünemedi]

- - - Eklendi - - -

oyle bakarsan olmaz ki ama. s3'e tizen gelicek bi de o zaman daha iyi olabilir
zaten s3e wp8 güncellemesi olmaz
bence s3 şuan yinede lumiadan iyi gerek sistem ö. olsun gerek içerik olsun tek kötü yanı kameradır belkide biliyoruz ki nokia kamera konusunda kendini aşmış
 

mcnpl4

Üye
bazen kucuk de olsa kasmalar oluyor bu samsumgdan biraz da benden kaynakli 4.1.2 yukledim ve biraz degistirdim. cm romlarimda olmuyor. bi de wp menuleri cok ilgimi cekiyor siyah tema sade ve hos duruyor ve de puruzsuz bi kullanimi var. androidde facebook kasarken wpde daha guzel mesela. kac yillik uygulama hala adam gibi yapamadilar ozenilmeden markete sunulan cok uygulama var