Galaxy S3 mü Galaxy Note 2 mi ??

mgg44

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S3 mü Galaxy Note 2 mi ??
Arkadaşlar Hangisini tavsiye edersiniz Sanırım Galaxy Note 2 de java desteği yokmuş bu büyük eksiklikmi androidde.... androide geçmeden en iyisini almak istiyorum note2 cazip geliyor ekran boyutu olarak işlemcisi ve ram i batarya gücü olarak onun dışında s3 te Kablosuz şarj edilme Kamerada panorama oluşturabilme,Manüel beyaz dengeye sahip,Seri çekim modu , Hdr modu,Cmos sensöre sahip olması,Manüel iso'ya sahip olması,Elle odaklama yapılabilmesi ve hdmi çıkışının olması iyi bu özellikler note 2 de yoktur...Muallakta kaldım yardım edin???
 
S3'de ne varsa note 2 de var hatta artıları var ekran boyutu 2 gb ram multitasking anlıyacağın dilden konuşiyim ikisindede sorun yaşamazsın ama ekran büyük olsun diyorsan note 2 al
 

mgg44

Üye
    Konu Sahibi
Hdmı çıkışı yok ve java desteği yomuş ama Note II de nette kıyasladım dezavantajı ne olur java konusunda ??
 
Hdmı çıkışı yok ve java desteği yomuş ama Note II de nette kıyasladım dezavantajı ne olur java konusunda ??

Hdmı çıkışı ikisindede yok bir aparat alıpta bağlıyorsunuz ve java derken sanırım flash player desteğinden bahsediyorsun o internette çok gezen biriysen biraz sorun olabilir doğrusu.
 

mgg44

Üye
    Konu Sahibi


Hdmı çıkışı ikisindede yok bir aparat alıpta bağlıyorsunuz ve java derken sanırım flash player desteğinden bahsediyorsun o internette çok gezen biriysen biraz sorun olabilir doğrusu.

Note 2 de de peki o aparat kullanılanılabilir o zaman değilmi onun dışında flash player oyunlarda yada başka şeylerde sıkıntı yaratmaz o zman değil mi??
 
Note 2 de kullanılabiliyor Sanırım flash player note 2 ye yüklenebiliyor araştır biraz note 2 flash player eğer çalışıyorsa al
 

cortex47

Üye
java desteği tabi ki var iki telefonda da. hdmi çıkışı yok ama mhl kablosuyla bu sorunu çözmek mümkün. ayrıca flash player apk olarak yüklenebiliyor. yani note 2 s3+ gibi bir şey.
 
s3 ile note arasında pek fark yok ama büyük ekran istiyorsan note2 geri kalan için s3
 
Tepkiler: TheMadness
Hocam Note II derim. Dört çekirdekli yani boru değil
 

By_eLeN

Üye
Bu kadar sacma bi kiyaslama gormedim ben note 2 yi s3 le nasil kiyadlariz biri tablet digeri telefon ikisininde amaci yapilisi cooook farkli bunun icin kiyaslama yapilamaz cunku amaclara gore yapiliyor birinde olan digerinde tabi olmicakdir
 

mgg44

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar sacma bi kiyaslama gormedim ben note 2 yi s3 le nasil kiyadlariz biri tablet digeri telefon ikisininde amaci yapilisi cooook farkli bunun icin kiyaslama yapilamaz cunku amaclara gore yapiliyor birinde olan digerinde tabi olmicakdir
Hocam Galaxy Tab Note 10.1 ile kıyaslamıyoruz ki tablet olsun Galaxy Note 2 de telefon dikkat edersiniz bence biraz bilgi edinirseniz
sevinirim sanırım tam olarak bilgi sahibi değilsiniz ve ona göre yorum yapmışsınız .....

- - - Eklendi - - -

S4 çıkmadan iyisimi Note 2 yi alayım tamam teşekkürler saolun ekran büyüklüğünü severim 16:9 ekran birde
 

ayhan124

Üye
Sayet buyuklugu rahatsız etmezse hıc dusunmeden note 2 al kardesım..tabıı tasıma anlamında..s3 te olamayacak ozellıkler mevcut bırtek kalemı yeter.elınde sıhırlı bır cubuk var ve yapamayacagın sey yok nerdeyse..2gb ramı bırak doldurmayı zorlayamazsın bıle.flash olayına gelınce.o yazılımla alakalı.4.1.1 jelybeanle gelıyor note 2..fırmayla anlasma ıptal edıldıgınden artık bu surume flash destegı yok.yanı surum yukselınce s3 te aynı olacak..apk olarakta yuklemek mumkun.yada flash desteklı tarayıcılar var yukle sorun kalkar.garantı sorunun yoksa bırde rootlarsın al sana bır canavar...
 
teorik olarak note 2 al derim ama işin içine para ve ekran girince değişir seçim senin s3 hem note2 den ucuz hemde ekranı cebe ve kulaga uygun ama sen note 2 cebime sıgar kulagıma oturur ve alısırım dıyorsan paranda varsa al ama şu varki bu telefonlar daha çok işle alakalı oluyor çizim işleri vs mesela mühendis veya mimarsan note sana uygun olur işin yok öğrencisin elinde kötü durur taşıma meselesi birazda
 

cortex47

Üye
Bu kadar sacma bi kiyaslama gormedim ben note 2 yi s3 le nasil kiyadlariz biri tablet digeri telefon ikisininde amaci yapilisi cooook farkli bunun icin kiyaslama yapilamaz cunku amaclara gore yapiliyor birinde olan digerinde tabi olmicakdir

note serisi 10.1 dışında phablet denilen tablet telefonlardır. tablet değil yani tam olarak.
 

mgg44

Üye
    Konu Sahibi

Hiçbir sıkıntısı olmaz hocam taşıma konusunda garanti sorunum olacağını sanmıyorum alınca root işlemi yaparım tabi..Yorumun için saolasın...


- - - Eklendi - - -


Hiçbir sıkıntım yok allaha şükür taşıma konusunda vs. büyük ekranı severim hocam hem bilmiyorum ama genelde kaba telefonlardan yana kullandım tercihimi ele oturması vs. küçük telefon bu zamana kadar kullanmadım ondan sevmiyorum zaten fiyat konusuna gelince arada 300 lira falan oynuyor heralde hocam tam bilmiyorum daha bulunduğun ile gelmemiş telefon ama netten alırım muhtemelen
 
note 2 özellik işlemci olarak falan daha iyi rami yüksek. Ama çok büyük bunu da düşün.