Burası baya bir karışmış

olaya açıklık getireyim...
Ben de Galaxy Nexus ile S2 arasında kalmıştım (s2, s3 miniden daha üstündür.). Aklımı tek karıştıran konu Galaxy Nexusun GPUsuydu. Oyun oynamayı çok sevdiğim için çok önem vermiştim. Uzun uzun araştırmadan sonra s2'ye karar vermeme rağmen karşılaştığım bir indirim ile Nexus aldım. Alırken düşündüğüm tek şey 'yav ben bunu alıyorum ama ya sorun çıkartırsa?'.. Ama olay tamamen donanım-yazılım optimizasyonunda bitiyor. Şu ana kadar hiçbir sorun ile karşılaşmadım. Oyunlarda kasma yaşamadım. Ama yeni çıkan oyunlar nexusa uyarlanana kadar birkaç hafta kasmalarla oynuyorsunuz

Ama dediğim gibi, optimizasyon ile ilgili.
Arkadaşımda Galaxy S3 var. Yaptığımız karşılaştırmalarda menü geçişleri ve internet gezgininde Nexusun daha iyi sonuçlar verdiğini gördük.
Nexusun artıları:
-Ekranı tek kelime ile mükemmel. Siyah bir resim açtığınızda ekran nereden başlıyor ayırt edemiyorsunuz.
-Kamerasına çok laf edilse de en iyi 5 mp kamera ve 1080p video çekebiliyor.
-Powervr sgx540 gpu kesinlikle tek çekirdekli Mali-400'den daha iyi.
-Tasarımı mükemmel. Görenler telefona hayran kalıyor

-Daha bir çok artı..
-Ve YAZILIM DESTEĞİ..
umarım doğru karar vermenize yardımcı olmuşumdur...