Ama bak bir forumda ne buldum... Adam ICS Rom gerek diyor.
Öncelikle cihazında kesinlikle "Root Explorer" olmalı başka programla asla olmuyor, tabi bunun için cihazın ROOT lu ve ICS ROM yüklü olmalı
1. Dosyayı çıkarmadan SD karta atın
2. Root Explorer ı açın
3. SD karta gidin ve attığınız "AccuweatherGSIII" dosyasını bulun ve tıklayın
4. Dosyanın içindeki üç .apk dosyası var sırasıyla üstüne basılı tutun ve çıkan pencerede "copy" deyin
5. Root Explorer da geri gelip "system/app" dosyasının içine gelin en alt solda "paste" yazan yere tıklayın
6. 3 dosyayıda aynı şekilde yaptıktan sonra çıkın ve cihazı yeniden başlatın
7. Ekrana basılı tutun widget tıklayın ve seçin
8. Güle güle kullanın
sen dene bir hele 
silersin apk yi olur biter 
o sadece sensede yokmuydus2 deki benim çok hoşuma gidiyor tam ekran'da dışarıda yağmur yağınca cihazın ekranında da yağmur yağıyor v.s![]()

metin abi sende gs IV yokmuydu yaFarzedelim olmadı.Yani çalışmadı.Başka bir sorun çıkarmaz değil mi![]()

o sadece sensede yokmuydu![]()
bilmem,TİM'de bir S2 Var Açık Kullanıp Bakmak İçin Koymuşlar Birisi Eklemiş Birde O cihazda Android'in Hangi Sürümü Yüklü Olduğunu Nereden Anlayabilirim ? Çok İyi Gibime Geldi Dehşet Hızlı...
ayarlar telefon hakkındaya gir görürsün
cihazda hafif kasma vardı ya duvar kağıdı gibi gözüken AccuWater'in Ekran Koruyucusu yüzünden yada 4.0 ICS yüklü olduğundan...home tuşuna basılı tut eğer büyük resimler çıkıyorsa icscihazda hafif kasma vardı ya duvar kağıdı gibi gözüken AccuWater'in Ekran Koruyucusu yüzünden yada 4.0 ICS yüklü olduğundan...
Acaba Hangisi,GingerBread İle ICS'in Ayırt Edici Noktaları Neler ?

