Galaxy s3 hava durumu widgeti(istek)

Sponsorlu Bağlantılar

van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy s3 hava durumu widgeti(istek)
ARKADAŞLAR GALAXY S3 HAVA DURUMU WİDGETİNİ BULABİLİRMİYİZ ACABA??


 


PriZm

PriZm

Üye
buyur kardeş direkt yüklemeyi dene olmazsa mnt/system bölümüne 3 dosyayı da göm.

 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ali bu Ace için olur mu? Direk yükle falan demişsin.Nasıl oluyor açıklar mısın biraz bu acemi abin için :)

- - - Eklendi - - -

Widget harbi iyiymiş :) Bende de nedense hava durumu widgetlerine karşı bir zaaf var :P:
 
PriZm

PriZm

Üye
yükle eğer yüklerken hata verirse system bölümüne atın :) Ace içinde geçerli tabi :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ama bak bir forumda ne buldum... Adam ICS Rom gerek diyor.


Öncelikle cihazında kesinlikle "Root Explorer" olmalı başka programla asla olmuyor, tabi bunun için cihazın ROOT lu ve ICS ROM yüklü olmalı

1. Dosyayı çıkarmadan SD karta atın
2. Root Explorer ı açın
3. SD karta gidin ve attığınız "AccuweatherGSIII" dosyasını bulun ve tıklayın
4. Dosyanın içindeki üç .apk dosyası var sırasıyla üstüne basılı tutun ve çıkan pencerede "copy" deyin
5. Root Explorer da geri gelip "system/app" dosyasının içine gelin en alt solda "paste" yazan yere tıklayın
6. 3 dosyayıda aynı şekilde yaptıktan sonra çıkın ve cihazı yeniden başlatın
7. Ekrana basılı tutun widget tıklayın ve seçin
8. Güle güle kullanın
 
PriZm

PriZm

Üye
Ama bak bir forumda ne buldum... Adam ICS Rom gerek diyor.


Öncelikle cihazında kesinlikle "Root Explorer" olmalı başka programla asla olmuyor, tabi bunun için cihazın ROOT lu ve ICS ROM yüklü olmalı

1. Dosyayı çıkarmadan SD karta atın
2. Root Explorer ı açın
3. SD karta gidin ve attığınız "AccuweatherGSIII" dosyasını bulun ve tıklayın
4. Dosyanın içindeki üç .apk dosyası var sırasıyla üstüne basılı tutun ve çıkan pencerede "copy" deyin
5. Root Explorer da geri gelip "system/app" dosyasının içine gelin en alt solda "paste" yazan yere tıklayın
6. 3 dosyayıda aynı şekilde yaptıktan sonra çıkın ve cihazı yeniden başlatın
7. Ekrana basılı tutun widget tıklayın ve seçin
8. Güle güle kullanın

benim dosyalarda aynısı :D sen dene bir hele :D
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Farzedelim olmadı.Yani çalışmadı.Başka bir sorun çıkarmaz değil mi :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
s2 deki benim çok hoşuma gidiyor tam ekran'da dışarıda yağmur yağınca cihazın ekranında da yağmur yağıyor v.s :D
 
PriZm

PriZm

Üye
neden çıkarsınki :D silersin apk yi olur biter :)

- - - Eklendi - - -

s2 deki benim çok hoşuma gidiyor tam ekran'da dışarıda yağmur yağınca cihazın ekranında da yağmur yağıyor v.s :D
o sadece sensede yokmuydu :D
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
hadi ya ıcs'den yeni dönmüştüm :D :D neyse elimin atında bulunsun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
KayraBey

KayraBey

Üye
Bu dosyanın içinde 3 tane apk dosyası var değil mi? İşyerindeyim indiremiyorum dosyayı ama öyle okudum :) Bu apk'leri gereken yere kopyalayınca olacak inşallah.Hadi bakalım yarın ola hayr ola.
 
avcitalip

avcitalip

Üye


o sadece sensede yokmuydu :D

bilmem,TİM'de bir S2 Var Açık Kullanıp Bakmak İçin Koymuşlar Birisi Eklemiş Birde O cihazda Android'in Hangi Sürümü Yüklü Olduğunu Nereden Anlayabilirim ? Çok İyi Gibime Geldi Dehşet Hızlı...
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
hatırladım ben denemiştim bunu gio'da çalıştıramamıştım (system/app içine atarak) yakında yeni bir rom ICS romu deniyecem inşallah onda olur
 
avcitalip

avcitalip

Üye
daha önce bir şöförde de görmüştüm adam alo demek için almış s2'yi tipi hoşuna gitmiş :naughty:
 
klongs

klongs

Üye
bilmem,TİM'de bir S2 Var Açık Kullanıp Bakmak İçin Koymuşlar Birisi Eklemiş Birde O cihazda Android'in Hangi Sürümü Yüklü Olduğunu Nereden Anlayabilirim ? Çok İyi Gibime Geldi Dehşet Hızlı...

ayarlar telefon hakkındaya gir görürsün
 
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
maalesef olmadı reis:((başka bir önrisi olan yokmu??
 
avcitalip

avcitalip

Üye
ayarlar telefon hakkındaya gir görürsün
:tşk:cihazda hafif kasma vardı ya duvar kağıdı gibi gözüken AccuWater'in Ekran Koruyucusu yüzünden yada 4.0 ICS yüklü olduğundan...

Acaba Hangisi,GingerBread İle ICS'in Ayırt Edici Noktaları Neler ?
 
PriZm

PriZm

Üye
:tşk:cihazda hafif kasma vardı ya duvar kağıdı gibi gözüken AccuWater'in Ekran Koruyucusu yüzünden yada 4.0 ICS yüklü olduğundan...

Acaba Hangisi,GingerBread İle ICS'in Ayırt Edici Noktaları Neler ?
home tuşuna basılı tut eğer büyük resimler çıkıyorsa ics
kücük kücük birsürü resim cıkıyorsa gingerbreaddır :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Sertug1991
klongs

klongs

Üye
ekran kilidi askılıysa ics dir değilse gingerbreaddir
 

Benzer Konular

ibrahim 42
Cevap
6
Görüntüleme
941
Hasand.
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
46
TARİHÇİ
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
31
TARİHÇİ


Üst Alt