Teşekkürler kardesşim hayırlı olsun şimdidenArkadaşla anlaşıldı ve bugun kargoya verdi telefonu.kapıda ödemeli sistemle gönderiyor.Güvenilirdir gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz.
Vay be bi an nokia 700 ü satıp alasım geldi8 yazıyor ama bana göre 5mp den biraz daha net ama yakın çekimler inanılmaz prof la çekmişsin gibi.

Microsim dir o bi bayiye gt hallederlerkardes ben buna hattımı takamıyorum.Hat takılan yeri kucuk.sen nasıl takıyodun ? acil cwp.telefonunu aradım ama kapalıydı.
son 1 tane kaldı alacak olursanız ulaşın
fiyat 700tl kamerası felan orjinal iphone 4 den iyi.Kardes ozmn bna yadmci ol orjn icinuzerine bi yuz lira koyun orjinal ikinci el alin ha nerde alalim diyen arkadaslar olabilor almak isteyen varsa iletisime gecsin seve seve yardim ederim en kotu orjinal en iyi replikadan iyidir . .
bas goz ustune dostum eger bosuna ugrastirmayacaksan seve seve yardim ederim pm yoliuyla iletisime gecebilirsinKardes ozmn bna yadmci ol orjn icin
